Energieverbruik oude wasmachine

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3JL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05-2024
Hi allemaal,
Hebben jullie een suggestie waar ik zou kunnen vinden wat het energieverbruik van mijn oude wasmachine is?

Het gaat om een Bosch wfk 2401 en wilde kijken hoeveel we zouden besparen als we hem zouden vervangen door een nieuwe.

Gr. J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

3JL schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:33:
Hi allemaal,
Hebben jullie een suggestie waar ik zou kunnen vinden wat het energieverbruik van mijn oude wasmachine is?

Het gaat om een Bosch wfk 2401 en wilde kijken hoeveel we zouden besparen als we hem zouden vervangen door een nieuwe.

Gr. J
Als je alléén wilt weten wat je huidige machine aan stroom verbruikt dan is 't niet echt moeilijk om een simpel "metertje" van amper een tientje tussen de WCD (Wand Contact Doos) én dat betreffende apparaat te zetten.

Je huidige machine schrijf je ineens áf bij het aanschaffen van een nieuwe zuinigere machine dus of dat dát 't waard is moet je zelf gaan bepalen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJoker
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-01-2023

SuperJoker

Hofnar

Een leuke oplossing kan ook deze zijn:
https://www.coolblue.nl/p...8pHIwpKBnp0hoCXDAQAvD_BwE

Het best te consumeren met 1kg JOZO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Over het algemeen geldt toch "meten = weten". Ik mis daarnaast verder in dit topic wat je zelf al heb geprobeerd of ondernomen. Op Tweakers verwachten we ook wat eigen inzet wanneer je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Aangezien dit topic hier niet aan voldoet gaat deze op slot.

Select * from fish

Dit topic is gesloten.