Toon posts:

Voodoo 3 + Voodoo 1

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een voodoo 3 aangeschaft, mooie kaart..
Nu heb ik echter gehoord dat het mogelijk is om iedere 2 voodoo kaarten te combineren, zodat ze beide aan het rekenen slaan, wat resulteert in nog meer fps.

Weet iemand of dit mogelijk is met een voodoo 1 en een voodoo 3, en zo ja hoe?

Thanx,

Hijsie

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Nee, alleen met Voodoo2's kan dat. Je Voodoo 1 is nu waardeloos geworden en die kan je dus beter verkopen :)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 21:00

tweakerbee

dus..?

SLI

Scan Line Interleaving. Kan idd alleen met VooDoo2. VooDoo1 is misschien leuk voor een andere PC, heeft hier geen nut meer.

Hm..beetje zelfde reactie. nah ja.

You can't have everything. Where would you put it?

• broes willems
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
je kan dit natuurlijk ook op een ander manier interpreteren!
de oudere voddo's (1 en 2) zijn doorluskaarten. Dus kan je een voodoo drie (directe VGA kaart) gebruiken met daarachter een voodoo 1 of 2 doorgelust?
Dat is een hele interessante vraag waarop ik het antwoord niet weet.
Anyone?
Je kan het natuurlijk proberen but I'm not responsible huh-huh :).

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:21
Stel je zet een voodoo 1 of 2 erbij of 2x een voodoo2 in sli combi. Dan moet je in de game je driver kiezen.

Stel je kiest voor de voodoo1 of 2, dan gaat deze het 3d gebeuren voor je uitwerken. Lijkt me niet hard gaan (t.o.v een enkele v3)

Stel je kiest voor de v2 sli modus, dan nemen de 2 v2's het werk voor hun rekening, wat even hard gaat als de v3. (dacht ik)

In alle 3 de gevallen is het dus zonde van je slots en je prestaties worden er alleen maar minder op (sli uitgezonderd, want dan presteerd ie even goed, maar is gelimiteerd tot 1024*768)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Okay, thanx voor de reacties ! Ik weet genoeg, dacht ik zo...

Een ding nog: Ik ga m'n voodoo 1 dan nu waarschijnlijk verkopen aan iemand die al een voodoo 1 heeft. Dan heeft ie er dus twee.
Die kun je toch wel doorlussen, zodat je betere prestaties krijgt dan met 1 voodoo 1?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Nee dat werkt ook niet. Doorlussen voor SLI doe je intern met speciale connectors. Deze connectors zitten alleen op v2's.
Bij extern doorlussen werken de kaarten NIET samen.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Effe rekenen :

Voodoo 1 + Voodoo 3 =

Inderdaad!
VOODOO 4!

DE ALLERNIEUWSTE GENERATIE!
T&L ONDERSTEUNING, TERAPIXEL, TERATEXEL

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik word gek :P