Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Vraag
Beste antwoord (via pcgek op 18-01-2019 21:01)
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Alle reacties
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Uiteindelijk zijn we maar gestopt omdat we er niet uitkwamen. Toen kwam er van zijn kant nog een beoordeling naar mij toe.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Dit is alles behalve een wraak beoordeling, ik beschrijf enkel mijn ervaring met jouw als kopende partij.
Dit is mijn mening over onze deal, net zo goed als jouw beoordeling jouw mening is over onze deal.
Bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door SandVD op 17-01-2019 17:52 ]
Maargoed,laat de modjes de DM maar even bekijken,het heeft weinig zin om die discussie hier nog een keer te voeren.
[ Voor 100% gewijzigd door SandVD op 18-01-2019 17:25 ]
Dit topic is gesloten.