Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wraakbeoordeling van [SandVD]

Pagina: 1
Acties:
  • 758 views

Vraag

• pcgek
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20-04 21:48

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Topicstarter
Hallo,

Heb na het plaatsen van een beoordeling aan het adres van bovengenoemde en een DM (naar mijn mening) een wraak review ontvangen. Lijkt me niet de bedoeling. Maar misschien zit ik er wel naast. Zou iemand met objectieve ogen er even naar wil kijken?

Bedankt!

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Beste antwoord (via pcgek op 18-01-2019 21:01)

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

Ik heb de DM even gelezen. pcgek stelt een vraag waar een week lang geen reactie op komt. Blijkbaar boeit het SandVD niet meer. pcgek schrijft een review en SanVD wordt wakker. De review vanuit pcgek is dus terecht. De review die SandVD schrijft is niet terecht, want hij stelt dat de communicatie minder werd. Dat is niet waar, want jij reageerde niet, SandVD. pcgek reageert prima. Aangezien de review niet klopt heb ik hem bij deze verwijderd.

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Virtualisatie dictator

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• pcgek

pcgek

Topicstarter
Nou, heb al een behoorlijke discussie gehad over mijn feedback aan hem waar ie het niet mee eens was.
Uiteindelijk zijn we maar gestopt omdat we er niet uitkwamen. Toen kwam er van zijn kant nog een beoordeling naar mij toe.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• SandVD
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19-04 16:05
Beste.

Dit is alles behalve een wraak beoordeling, ik beschrijf enkel mijn ervaring met jouw als kopende partij.
Dit is mijn mening over onze deal, net zo goed als jouw beoordeling jouw mening is over onze deal.

Bedankt.

SandVD wijzigde deze reactie 17-01-2019 17:52 (3%)

• pcgek

pcgek

Topicstarter
Jouw review is gebaseerd op het feit dat ik mijn beoordeling niet wilde weghalen/aanpassen. Ik heb hem, nadat je alsnog reageerde ,netjes aangepast met de nodige aanvulling. Verder hebben we de DM discussie ondanks het meningsverschil netjes gehouden. Daarom kan ik jouw beoordeling ook niet goed begrijpen.

Maargoed,laat de modjes de DM maar even bekijken,het heeft weinig zin om die discussie hier nog een keer te voeren.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Virtualisatie dictator

Ik heb de DM even gelezen. pcgek stelt een vraag waar een week lang geen reactie op komt. Blijkbaar boeit het SandVD niet meer. pcgek schrijft een review en SanVD wordt wakker. De review vanuit pcgek is dus terecht. De review die SandVD schrijft is niet terecht, want hij stelt dat de communicatie minder werd. Dat is niet waar, want jij reageerde niet, SandVD. pcgek reageert prima. Aangezien de review niet klopt heb ik hem bij deze verwijderd.

2400Wp zonnestroom

• SandVD
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19-04 16:05
Laat maar.

SandVD wijzigde deze reactie 18-01-2019 17:25 (100%)

• pcgek

pcgek

Topicstarter
Bedankt voor de moeite Microkid.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True