Dit is mijn eerste build. De vorige heb ik zo een 5 jaar geleden laten doen. Ik heb zelf al eens na gekeken en vind het niet waard om iets te upgraden want alles is eig wel een beetje aan vervanging toe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op hoge settings (60+fps en 1440p). Daarnaast gewoon basic office programma's en google
Wat mag het systeem gaan kosten?
aangezien ik niet alles tegelijk koop en er eig een project van maak mag dit wel 1500-2000 gaan kosten (goedkoper mag natuurlijk ook, het belangrijkste is dat ik games zoals the division, miscreated,... op hoge settings kan spelen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord heb ik al. Monitor ook maar denk dat ik deze ga vervangen door eentje die de build compleet maakt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb er ni zoveel verstand van maar heb ondanks dit wel een lijstje gemaakt. Als je vind dat ik er beter iets anders kan insteken let me know. Oja een case zoek ik wel nog hiervoor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst zou ik een amd build willen. Waarom? omdat ik er vertrouwd mee ben en nog nooit problemen heb gehad ermee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
deze zou minstens 3 jaar mee moeten gaan en moet ng kunnen geupgrade worden.
Ga je overklokken?
eens ik er meer verstand van heb misschien wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
goede hulp bij het kiezen van onderdelen. vooral prijs- en kwaliteitsgericht. het inbouwen doe ik zelf wel
alvast bedankt voor de mensen die willen helpen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op hoge settings (60+fps en 1440p). Daarnaast gewoon basic office programma's en google
Wat mag het systeem gaan kosten?
aangezien ik niet alles tegelijk koop en er eig een project van maak mag dit wel 1500-2000 gaan kosten (goedkoper mag natuurlijk ook, het belangrijkste is dat ik games zoals the division, miscreated,... op hoge settings kan spelen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord heb ik al. Monitor ook maar denk dat ik deze ga vervangen door eentje die de build compleet maakt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb er ni zoveel verstand van maar heb ondanks dit wel een lijstje gemaakt. Als je vind dat ik er beter iets anders kan insteken let me know. Oja een case zoek ik wel nog hiervoor
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 159,50 | € 159,50 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G MI | € 271,61 | € 271,61 |
| 1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 101,49 | € 101,49 |
| 1 | be quiet! System Power 8 600W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 134,50 | € 134,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 814,05 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst zou ik een amd build willen. Waarom? omdat ik er vertrouwd mee ben en nog nooit problemen heb gehad ermee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
deze zou minstens 3 jaar mee moeten gaan en moet ng kunnen geupgrade worden.
Ga je overklokken?
eens ik er meer verstand van heb misschien wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
goede hulp bij het kiezen van onderdelen. vooral prijs- en kwaliteitsgericht. het inbouwen doe ik zelf wel
alvast bedankt voor de mensen die willen helpen