Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your potato
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18-09 15:26
Mijn vraag: Ik ben op het moment een pc aan het samenstellen, en mijn ogen zijn op de MSI B360 GAMING ARCTIC (pricewatch: MSI B360 Gaming Artic) in combinatie met de Cryorig C7 koeler (pricewatch: Cryorig C7). Ik lees echter op een aantal reviews dat deze koeler niet zou passen op alle moederborden. Om te voorkomen dat ik twee koelers moet kopen, vroeg ik me af of jullie mij hier verder in kunnen helpen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: Ik ben er achter gekomen dat de koeler een vierkante vorm heeft van 97mm, maar de vrije ruimte op het moederbord kan ik niet vinden.

Bij voorbaat dank allemaal!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Welke behuizing ga je gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your potato
Uszka schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:08:
Welke behuizing ga je gebruiken?
Dat gaat de NZXT H500 worden (pricewatch: NZXT H500 Wit), het lijkt mij dat dat verder het probleem niet moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Nu online
Nee, maar waarom zou je deze koeler gebruiken in een behuizing waarin ruimte is voor beter koelende en stillere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your potato
Voornamelijk om de looks, en veel meer prestaties heb ik niet nodig, aangezien er een i5-8400 in komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-01 22:03
Ik wil voor mijn Budget pc ook de MSI B360 Gaming Arctic gebruiken. :) Ik zit nog te twijfelen tussen de Cryorig H7 en de C7 :P

Voor zover ik lees bij de Cryorig C7 is dat het soms problemen heeft met mini-itx moederborden (ookal is daar wel een oplossing voor), de in de reviews genoemde moederborden zijn alle twee mini-ITX, terwijl de B360 gaming arctic een ATX is. Ik denk dat je er geen problemen mee zult krijgen.

ps. ik ben niet aansprakelijk voor ongelukken of mislukkelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Nu online
*knip* on topic aub :)

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 12-03-2019 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Your potato
RAJ_w schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:13:
Ik wil voor mijn Budget pc ook de MSI B360 Gaming Arctic gebruiken. :) Ik zit nog te twijfelen tussen de Cryorig H7 en de C7 :P

Voor zover ik lees bij de Cryorig C7 is dat het soms problemen heeft met mini-itx moederborden (ookal is daar wel een oplossing voor), de in de reviews genoemde moederborden zijn alle twee mini-ITX, terwijl de B360 gaming arctic een ATX is. Ik denk dat je er geen problemen mee zult krijgen.

ps. ik ben niet aansprakelijk voor ongelukken of mislukkelingen
Poeh, ik wist niet dat deze thread nog actief was. Uiteindelijk heb ik voor de pricewatch: MSI B360 Gaming Pro Carbon gekozen. Voornamelijk omdat er een digitale audio-uitgang aanwezig is. De C7 past daar inderdaad zonder enige problemen in.
Pagina: 1