Beste medetweakers. Ik heb de afgelopen 2 a 3 jaar gebruik gemaakt van een Sharkoon SharkZONE combo van de M20 en de K30. Ik vind dit nog steeds goed en werkende cmuis en toetsenboord maar ben opzoek naar iets nieuws. Ik wil iets meer richting gaming maar ben niet naar
Ik zoek een muis en toetsenboord, het lieftst van hetzelfde merk
Ik speel voornamelijk RPG zoals Assasin Creed en The Division. Ik speel ook wel eens een competative game maar heb hier niet speciaal een speciale toetsenboord of muis voor nodig. Het liefst wil ik over naar mechanish, en hou er wel van als de toetsen niet bij lichte aanrakingen meteen naar beneden gaan.
Wat is mijn budget?
Ik wil liever niet meer dan 200 euro uitgeven. Minder mag natuurlijk ook
Heb ik voorkeur naar een bepaald merk?
Ik heb geen voorkeur. Liever geen Razer of Roccat aangezien ik deze erg overpriced vind voor wat je ermee kunt. Als je een goede reden hebt kun je me natuurlijk altijd overhalen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Als het kan onafhankelijke leds en wristondersteuning aangezien ik nog steeds veel verslagen typ
Ik zoek een muis en toetsenboord, het lieftst van hetzelfde merk
Ik speel voornamelijk RPG zoals Assasin Creed en The Division. Ik speel ook wel eens een competative game maar heb hier niet speciaal een speciale toetsenboord of muis voor nodig. Het liefst wil ik over naar mechanish, en hou er wel van als de toetsen niet bij lichte aanrakingen meteen naar beneden gaan.
Wat is mijn budget?
Ik wil liever niet meer dan 200 euro uitgeven. Minder mag natuurlijk ook
Heb ik voorkeur naar een bepaald merk?
Ik heb geen voorkeur. Liever geen Razer of Roccat aangezien ik deze erg overpriced vind voor wat je ermee kunt. Als je een goede reden hebt kun je me natuurlijk altijd overhalen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Als het kan onafhankelijke leds en wristondersteuning aangezien ik nog steeds veel verslagen typ