Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Word (Office365, Mac): lijst van food/end notes met locatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:06
Ik heb een word document waar ik her en der footnotes heb geplaats met naam van de taak de beschreven word, dit om te kunnen verwijzen naar een lijst uit een ander document.

Nu wil ik graag een overzicht, in vergelijkbare stijl met table of content waar de tekst van de footnote te zien is en welke pagina die staat..
Nu kan ik de footnotes converten naar endnotes maar dan zie ik alleen een lijst en geen locatie.. dus als ik naar PDF convert dan verlies ik dat..

Zoals beschreven hier dus:
https://answers.microsoft...21-44d5-9d62-ee3f9971062a
https://itstillworks.com/...hy-from-footnotes-in-word

Is er een manier op een footnote index te maken??

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Alle reacties

• Boeryepes
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 20-03 14:07
Met vba of vb.net, c# moet t wel kunnen denk ik.

Itereer ActiveDocument.Footnotes en dan met het footnote.range object zou je in principe het pagina nummer kunnen opvragen via range.GetInformation

Zoiets (vba)

For each fn in activeDocument.Footnotes
'... Get pagenumber
myPageNumVar =
fn.range.GetInformation ( WdInformation.wdActiveEndPageNumber)
Next

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True