Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 20:45
Ik zit met het volgende;

Ik heb een Lenovo explorer mixed reality headset gehaald.
Ik plug em in, start windows mixed reality op, specs zijn goed (overal staat een vinkje achter) vervolgens vraagt hij om de headset aan te sluiten.... maar deze is al aangesloten (op USB3.0 - blauwe ingang) samen met de HDMI.

... wat nu?

Heb gegoogled maar kom op lastige command prompts en .cab spul uit wat slecht uitgelegt is, dus kom ik nog geen steek verder. Alles is up to date, heb versie 1803 van windows 10.

Als ik et via steam opstart zegt die dat er geen headset is aangesloten en kan em eventueel resetten, er gebeurd verder niks als ik dat doe. De headset doet ook niks trouwens, had begrepen dat er lampjes moeten branden op de headset?

Heeft iemand hier ervaringen hiermee en het kunnen oplossen?

[ Voor 17% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 10-01-2019 17:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 04:30
het zou misschien iets kunnen zijn met je USB Controller.
heb je hiervan de laatste drivers al geinstalleerd?

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
energydrank schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:13:
het zou misschien iets kunnen zijn met je USB Controller.
heb je hiervan de laatste drivers al geinstalleerd?
Yep, alles is up to date.
Heb bij device manager niks raars staan (driehoekjes en wat niet)
Ook heb ik in de power settings "selective suspend setting" op disabled gezet, dit werd mij aangeraden op een forum, maar heeft niks geholpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 04:30
hmm.. wat gebeurd er als je de Headset eruit haalt, het programma opstart tot je weer bij het scherm komt om de headset aan te sluiten en hem dan aansluit?

en heb je desnoods een andere PC waar je de headset op kan testen of hij het daar wel doet?

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
energydrank schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:19:
hmm.. wat gebeurd er als je de Headset eruit haalt, het programma opstart tot je weer bij het scherm komt om de headset aan te sluiten en hem dan aansluit?

en heb je desnoods een andere PC waar je de headset op kan testen of hij het daar wel doet?
Ook er uit en erin doen helpt niet, je hoort wel dat er iets aangesloten wordt op de pc, maar er gebeurd verder niks. (windows detecteerd wel een holo lens als ik de headset aangesloten heb, maar hier kan ik verder niks mee, drivers ervan zijn niet te vinden als ik op update driver click)

Ik heb verder geen andere pc om het op te proberen.