Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar 2 monitoren, een voor mijn vrouw en 1 voor mezelf
. Beide monitoren komen op een bureau van 3 meter breed te staan. Daarbij lijkt mij 2 identieke monitoren het mooist.
Beide monitoren worden aan een laptop gekoppeld:
- Dell Latitude 5285 2-in-1
- Toekomstige zakelijke Dell laptop, specs nog onbekend. Huidige laptop wordt dit jaar vervangen.
De Latitude heeft geen HDMI aansluiting, deze wens ik aan te sluiten middels USB Type-C aansluiting. Een extra adapter kost ca 50 euro, vandaar dat mijn idee is om een monitor te kiezen welke standaard deze aansluiting voorziet.
categorie: Monitoren
Passen alle monitoren uit bovenstaande Pricewacht hierbij? Of alleen USB 3.0 Type C? Is het tevens mogelijk om toetsenbord, muis ed aan te sluiten op de monitor?
Wat is je budget?
Een degelijke monitor kost ca 150 euro, een losse adapter ca 50 euro, dus budget is ca 200 euro (daarboven wordt een losse adapter interessanter).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet, liever geen Acer. (ervaring uit het verleden met brakke kwaliteit van laptop).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiswerkplek. Er wordt niet gegamed, met name Excel, Word, SAP etc. Qua grootte is 24" voldoende.
Ik ben op zoek naar 2 monitoren, een voor mijn vrouw en 1 voor mezelf
Beide monitoren worden aan een laptop gekoppeld:
- Dell Latitude 5285 2-in-1
- Toekomstige zakelijke Dell laptop, specs nog onbekend. Huidige laptop wordt dit jaar vervangen.
De Latitude heeft geen HDMI aansluiting, deze wens ik aan te sluiten middels USB Type-C aansluiting. Een extra adapter kost ca 50 euro, vandaar dat mijn idee is om een monitor te kiezen welke standaard deze aansluiting voorziet.
categorie: Monitoren
Passen alle monitoren uit bovenstaande Pricewacht hierbij? Of alleen USB 3.0 Type C? Is het tevens mogelijk om toetsenbord, muis ed aan te sluiten op de monitor?
Wat is je budget?
Een degelijke monitor kost ca 150 euro, een losse adapter ca 50 euro, dus budget is ca 200 euro (daarboven wordt een losse adapter interessanter).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet, liever geen Acer. (ervaring uit het verleden met brakke kwaliteit van laptop).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiswerkplek. Er wordt niet gegamed, met name Excel, Word, SAP etc. Qua grootte is 24" voldoende.
[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 10-01-2019 14:42 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1