Tweakers Awards 18/19 melding?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 11:37
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om te checken of iemand de Tweakers Awards al ingevuld heeft voor deze melding boven elke pagina te tonen:

Tweakers Awards melding

Ik kan natuurlijk gewoon op het kruisje drukken om het te laten verdwijnen. Ik was alleen lichtelijk verbaasd dat ik de melding nog kreeg, terwijl de voorgang al op 100% stond :) Misschien kan de code die de melding laat zien aangepast worden om zowel te checken of ik op het kruisje gedrukt heb en of ik de vragenlijst al ingevuld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ja, technisch zou dat kunnen, maar dan moeten wij devvers daar specifiek code voor schrijven en dat is eigenlijk wel een beetje zonde van onze tijd omdat dit soort dingen meestal maar 1 of 2 keer gedaan worden...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er wordt toch een 'flag' gezet als je op het kruisje klikt? Waarom zou die niet ook gezet kunnen worden als je de vragenlijst afrond?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:09:
Er wordt toch een 'flag' gezet als je op het kruisje klikt? Waarom zou die niet ook gezet kunnen worden als je de vragenlijst afrond?
Een notificatie is een losstaand iets. Deze worden zelfs niet door ons aangemaakt maar door onze marketing afdeling, dus dit gaat volledig buiten ons om. Om technisch wel een relatie te leggen moeten wij dus actie ondernemen, maar dat is voor dit soort zaken simpelweg de moeite niet waard.

Het 'id' van een notificatie is op voorhand ook niet bekend, dus dat maakt het ook lastig om die pro-actief te kunnen uitsluiten.

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 10-01-2019 13:22 ]

Intentionally left blank