Van 29 t/m 31 januari zit ik voor een werkgerelateerde training in Utrecht. Dat betekent dat ik de avonden redelijk vrij heb om te doen waar ik zin in heb. Nu ben ik regelmatig in Utrecht, maar veel verder dan CS en het kantoor van mijn werkgever kom ik doorgaans niet.
Nu zijn er gegarandeerd Tweakers uit die omgeving die tips hebben voor plekken die 's avonds de moeite waard zijn. Ik zit in een hotel bij CS, dus bij voorkeur een beetje te belopen. Maar een stukje met de bus vind ik ook geen probleem.
Als iemand zin heeft in een mini-meet kan dat natuurlijk ook
Qua lenzen wilde ik het eigenlijk bij de 24-70 f/4 houden omdat ik weinig zin heb om veel mee te slepen, maar als een gave plek écht beter wordt van de 70-200 ofzo, dan zeul ik'm wel mee
Nu zijn er gegarandeerd Tweakers uit die omgeving die tips hebben voor plekken die 's avonds de moeite waard zijn. Ik zit in een hotel bij CS, dus bij voorkeur een beetje te belopen. Maar een stukje met de bus vind ik ook geen probleem.
Als iemand zin heeft in een mini-meet kan dat natuurlijk ook
Qua lenzen wilde ik het eigenlijk bij de 24-70 f/4 houden omdat ik weinig zin heb om veel mee te slepen, maar als een gave plek écht beter wordt van de 70-200 ofzo, dan zeul ik'm wel mee
Ticking away, the moments that make up a dull day