Welke mail hoster na xs4all.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybermage
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 08:35
Heren (en dames),

Het hoge woord is eruit xs4all word de nek omgedraaid. :(
Ik wil dus mijn mail gaan migereren naar een eigen domain naam.
maar heb geen belangstelling om eigen domain naam te gaan hosten
eisen zijn het volgende:

-goede of beter spamfilter als xs4all
-catch all adres
-beheer tool vergelijkbaar als xs4all.nl

Iemand suggesties waar ik het beste uit ben?

[ Voor 5% gewijzigd door Cybermage op 10-01-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 15:32

sjaool

Every life should have 9 cats

xs4all.nl zal denk ik nog gewoon blijven bestaan alleen de marketing veranderd naar kpn. Ik gebruik nog steeds @home als domein ook al bestaat @ziggo ook alweer heel wat jaren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:32
Eventueel zou je kunnen kijken naar TransIP: https://www.transip.nl/webhosting/emailonly/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 11:37
Als je privacy ook belangrijk vindt, zou je kunnen kijken naar https://protonmail.com/nl/. Ik weet alleen niet kunnen voldoen aan al jouw wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:25
Zoals Sjaool al zegt je mail zal hoogstwaarschijnlijk blijven bestaan. Mijn planet adres werkt nog altijd en kan zelfs nog met wxs.nl bereikt worden. Dan praat je over een mail adres van zo'n 22 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:25
Als je bereid bent om te betalen voor hosting dan kan ik je Fastmail aanraden. Zelf zit ik er al jaren naar volle tevredenheid. Ik heb net gekeken, om een domein te kunnen koppelen moet je een abonnement van $5/gebruiker/maand afnemen. Zelf heb ik vele domeinen onder één gebruiker hangen, en de mate waarin je domeinen kunt configureren heb ik nog bij geen enkele andere mailprovider gezien. Er is ook ondersteuning voor CalDav en CardDav. (Voor Android heb ik een app aangeschaft om al mijn data gesynchroniseerd te houden.)

Als je heel erg privacy-minded bent dan zijn bedrijven als Fastmail (of Gmail/Google of Outlook/Microsoft) misschien niet de beste keuze en dan kan je inderdaad beter kiezen voor iets als Protonmail. Ik heb dat een tijdje geëvalueerd maar heb uiteindelijk toch gekozen voor Fastmail vanwege de hoge mate waarin je alles kan instellen en de (destijds) beperkte opties van Protonmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Cybermage2you je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen /eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen en ik kan momenteel niet zien dat je dit gedaan hebt.

Ga dus even zelf op onderzoek uit en mocht je daarna nog specifieke vragen hebben, open dan gerust een nieuw topic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.