Ik zeg van tevoren al dat ik 1000 euro te besteden heb.
Ik wil VR er op kunnen spelen met 60 fps.
Ik ben een grote fan van instant on computers, dus ik wou een 500GB / 1TB Samsung Evo 970 halen.
Een ict vriend van mij zij dat windows 10 de snelheid van de nieuwe m.2 nog niet aan kan en dat dus windows mijn instant on ervaring bottle neckt, ik wou hier duidelijkheid over vragen en of iemand hier meer over weet. Helpen andere componenten ook bij het opstarten van je pc of het opstarten van apps? Ik was ook nog van plan 2 Evo SSD's in mijn systeem te gooien (vandaar dat bijde moederborden 2x M.2 hebben) en dit in een Raid ding te gooien zodat ik extreme snelheden krijg maar helpt dit uberhaupt over gewoon 1 SSD?
Op het moment zit ik na te denken over een systeem met de volgende componenten
CPU I5 8400 / Ryzen 5 3600
Moederbord MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC / MSI B450 Gaming Pro Carbon AC
GPU Radeon RX Navi 3070 (als deze niet teveel stroom vreet)
RAM G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX
SSD Samsung 970 Evo 500GB / 1TB
Als je denkt iets te kunnen verbeteren in mijn systeem wat mij helpt met mijn doel zeg het gerust!
Ik wil VR er op kunnen spelen met 60 fps.
Ik ben een grote fan van instant on computers, dus ik wou een 500GB / 1TB Samsung Evo 970 halen.
Een ict vriend van mij zij dat windows 10 de snelheid van de nieuwe m.2 nog niet aan kan en dat dus windows mijn instant on ervaring bottle neckt, ik wou hier duidelijkheid over vragen en of iemand hier meer over weet. Helpen andere componenten ook bij het opstarten van je pc of het opstarten van apps? Ik was ook nog van plan 2 Evo SSD's in mijn systeem te gooien (vandaar dat bijde moederborden 2x M.2 hebben) en dit in een Raid ding te gooien zodat ik extreme snelheden krijg maar helpt dit uberhaupt over gewoon 1 SSD?
Op het moment zit ik na te denken over een systeem met de volgende componenten
CPU I5 8400 / Ryzen 5 3600
Moederbord MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC / MSI B450 Gaming Pro Carbon AC
GPU Radeon RX Navi 3070 (als deze niet teveel stroom vreet)
RAM G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX
SSD Samsung 970 Evo 500GB / 1TB
Als je denkt iets te kunnen verbeteren in mijn systeem wat mij helpt met mijn doel zeg het gerust!