Dit wordt mijn eerste build, mijn vorige heb ik laten samenstellen zo'n 8 jaar geleden en is aan vervanging toe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik zou graag nieuwere games op 1080p willen spelen en eventueel later kunnen upgraden naar 1440p met een andere videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro exclusief werkgeheugen en case.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga al mijn randapparatuur meenemen naar mijn nieuwe systeem.
Ik heb al een case en werkgeheugen, deze zijn wel meegenomen in de lijst hieronder.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijst gemaakt die gebaseerd is op de BBG van deze maand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag alle producten willen kopen bij Azerty, dit omdat ik hier via mijn werk kan bestellen met wat extra korting.
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen ervaring mee, ik zou dit uiteindelijk wel willen doen. Ik neem aan dat de bijgeleverde koeler hier niet goed genoeg voor is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen op mijn gemaakte keuzes en of het verstandig is om toch wel een aparte koeler aan te schaffen.
Verder twijfel ik over het moederbord, ik heb deze gekozen vanwege de audiochip en met oog op de toekomst.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik zou graag nieuwere games op 1080p willen spelen en eventueel later kunnen upgraden naar 1440p met een andere videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro exclusief werkgeheugen en case.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga al mijn randapparatuur meenemen naar mijn nieuwe systeem.
Ik heb al een case en werkgeheugen, deze zijn wel meegenomen in de lijst hieronder.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijst gemaakt die gebaseerd is op de BBG van deze maand.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 161,50 | € 161,50 |
| 1 | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 131,50 | € 131,50 |
| 1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 250,57 | € 250,57 |
| 1 | Sharkoon TG5 Glass Blue | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 136,50 | € 136,50 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 72,- | € 72,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 887,92 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag alle producten willen kopen bij Azerty, dit omdat ik hier via mijn werk kan bestellen met wat extra korting.
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen ervaring mee, ik zou dit uiteindelijk wel willen doen. Ik neem aan dat de bijgeleverde koeler hier niet goed genoeg voor is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen op mijn gemaakte keuzes en of het verstandig is om toch wel een aparte koeler aan te schaffen.
Verder twijfel ik over het moederbord, ik heb deze gekozen vanwege de audiochip en met oog op de toekomst.
Alvast bedankt!