Beste Mede-Tweakers,
Ik heb een vraag. Sinds gister krijg ik een blue screen of death bij mijn laptop en krijg ik hem op geen enkele manier hersteld. Ik heb een Dell XPS 15 (9550). De melding die ik te zien krijg is Inaccessible_boot_device.
De volgende dingen heb ik zelf al geprobeerd:
- Opstartherstel (geen resultaat).
- Deze pc opnieuw instellen (geen resultaat).
- Bootable usb gemaakt en gekozen voor systeemherstel (geen resultaat).
- Bootable usb gekozen voor Upgrade (melding upgrade-optie is niet beschikbaar als u de pc opstart via Windows-installatiemedia).
- Via problemen oplossen -> CMD -> sfc /scannow geen problemen gevonden.
- Via problemen oplossen -> CMD -> dir C:, geen bestanden te zien, dir E: daar zie ik al mijn bestanden die op de C schijf horen te staan.
- Helaas heb ik geen herstelpunt.
- Met DISM geprobeerd de update te verwijderen, maar heeft niet geholpen.
Wat heb ik gedaan voordat dit gebeurd is: Ik had een programma gebruikt om drivers te updaten maandag en had hier geen problemen ondervonden. Gistermiddag wilde ik de laptop afsluiten en stond er bijwerken en afsluiten. Daarna wilde ik hem aanzetten en kreeg ik gelijk een BSOD.
Weten jullie wat ik hier aan kan doen?
Ik heb een vraag. Sinds gister krijg ik een blue screen of death bij mijn laptop en krijg ik hem op geen enkele manier hersteld. Ik heb een Dell XPS 15 (9550). De melding die ik te zien krijg is Inaccessible_boot_device.
De volgende dingen heb ik zelf al geprobeerd:
- Opstartherstel (geen resultaat).
- Deze pc opnieuw instellen (geen resultaat).
- Bootable usb gemaakt en gekozen voor systeemherstel (geen resultaat).
- Bootable usb gekozen voor Upgrade (melding upgrade-optie is niet beschikbaar als u de pc opstart via Windows-installatiemedia).
- Via problemen oplossen -> CMD -> sfc /scannow geen problemen gevonden.
- Via problemen oplossen -> CMD -> dir C:, geen bestanden te zien, dir E: daar zie ik al mijn bestanden die op de C schijf horen te staan.
- Helaas heb ik geen herstelpunt.
- Met DISM geprobeerd de update te verwijderen, maar heeft niet geholpen.
Wat heb ik gedaan voordat dit gebeurd is: Ik had een programma gebruikt om drivers te updaten maandag en had hier geen problemen ondervonden. Gistermiddag wilde ik de laptop afsluiten en stond er bijwerken en afsluiten. Daarna wilde ik hem aanzetten en kreeg ik gelijk een BSOD.
Weten jullie wat ik hier aan kan doen?