Hallo allemaal,
Na 6+ jaar op mijn huidige systeem gewerkt en gegamed te hebben is deze echt aan vervanging toe. Het is erg lang geleden dat ik een systeem samengesteld en gebouwd heb, dus vandaar dat ik jullie deskundigheid even wil inschakelen om te kijken of ik geen rare keuzes maak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, grafisch ontwerp, videobewerking, motion graphics en wat 3d experimentatie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitoren (2x). Een nieuwe 144hz monitor gaat er komen, maar nu nog niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stevige videokaart en processor (gaming en video rendering), minimaal 32gb intern geheugen omdat ik merk dat voor Adobe programma's mijn huidige 16gb niet meer toereikend is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ben op zoek naar een goed systeem waarmee ik de komende jaren vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan, dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Klopt deze samenstelling een beetje? Is de stock koeler goed genoeg als ik niet ga overklokken? Heb ik wellicht wat extra fans nodig? Kan ik ergens besparen of zou je juist ergens nog wat toevoegen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Na 6+ jaar op mijn huidige systeem gewerkt en gegamed te hebben is deze echt aan vervanging toe. Het is erg lang geleden dat ik een systeem samengesteld en gebouwd heb, dus vandaar dat ik jullie deskundigheid even wil inschakelen om te kijken of ik geen rare keuzes maak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, grafisch ontwerp, videobewerking, motion graphics en wat 3d experimentatie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitoren (2x). Een nieuwe 144hz monitor gaat er komen, maar nu nog niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stevige videokaart en processor (gaming en video rendering), minimaal 32gb intern geheugen omdat ik merk dat voor Adobe programma's mijn huidige 16gb niet meer toereikend is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ben op zoek naar een goed systeem waarmee ik de komende jaren vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan, dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Klopt deze samenstelling een beetje? Is de stock koeler goed genoeg als ik niet ga overklokken? Heb ik wellicht wat extra fans nodig? Kan ik ergens besparen of zou je juist ergens nog wat toevoegen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 324,- | € 324,- |
| 1 | Asus PRIME X470-PRO | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce OC | € 829,90 | € 829,90 |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 262,85 | € 262,85 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 129,70 | € 129,70 |
| 1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 71,- | € 71,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.969,31 | |