[tags] Dubbele Home Assistant tags

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:06
Het valt mij op dat er twee type tags (of labels, zo je wil) zijn voor Home Assistant naast mijn forum identity:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W0Z1GfzyBH3Xt3WmtqyGUORd/full.png

De bovenste linkt naar pricewatch: Home Assistant
De 2e linkt naar merk: Home Assistant

Is dit ook zo bedoeld?

(het was een gokje dat deze vraag hier thuishoort, omdat het linkt naar de PW)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het gaat dus om Hmmbob in "Home Assistant - Open source Python3 home automation". :)

Ik gok dat merk: Home Assistant niet hoort te bestaan, want daar hangen geen producten aan. Alles lijkt bij de software te horen. (Of nog generieker te zijn.)

@Mooijekind zou hier wel wat mee moeten kunnen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:02

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb hier het merk nu verwijderd en de forumtopics allemaal gekoppeld aan het product
Het is altijd lastig als het product en het bedrijf een en dezelfde naam gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Zie dat een aantal tweakers die een Home Assistant badge hadden die nu wel kwijt zijn, kennelijk werd er meer karma verdiend op het merk HASS dan op het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat kan natuurlijk. Bovendien wordt er nog maar de helft van het aantal badges uitgedeeld, waarbij niet alle gebruikers die badges dubbel zullen hebben gehad, dan krijgt natuurlijk nog maar 1 van de 2 hem.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.