werkt deze wifi + bluetooth kaart op mijn mobo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wuint2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-12-2025
Hi all,

Ik ben bezig mijn eerste build samen te stellen en ben op zoek naar een redelijke wifi + bluetooth kaart. Ik zal mijn internet verbinding gewoon via de kabel doen maar een backup wifi is nooit een slecht plan dacht ik.

Daarnaast wil ik een ps4 controller en een draadloze headset via bluetooth kunnen aansluiten. Aangezien pc bouwen voor mij compleet nieuw is vroeg ik me af of dit item hieronder werkzaam is met het mobo dat ik wil aanschaffen.

#ProductPrijsSubtotaal
1ASRock Z390M Pro4€ 129,-€ 129,-
1Intel Dual Band Wireless-AC 8265€ 22,-€ 22,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 151,-

Thanks!

Beste antwoord (via wuint2 op 09-01-2019 22:27)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Dat is een module voor laptops. Voor weinig meer heb je een veel beter bord met geïntegreerde wifi pricewatch: MSI MPG Z390M Gaming Edge AC en voor nood zijn die antennes aan de achterkant prima. pricewatch: Asus TUF Z390M-Pro Gaming (Wi-Fi) krijgt een antenne aan een draadje mee.

Alle reacties

• MNDutch
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:00
Ik zou een externe kaart kiezen zodat je pc kast niet de signalen blokkeert.

Acties:
  • Beste antwoord

• Uszka
  • Nu online
Dat is een module voor laptops. Voor weinig meer heb je een veel beter bord met geïntegreerde wifi pricewatch: MSI MPG Z390M Gaming Edge AC en voor nood zijn die antennes aan de achterkant prima. pricewatch: Asus TUF Z390M-Pro Gaming (Wi-Fi) krijgt een antenne aan een draadje mee.

• wuint2
Uszka schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 21:54:
Thanks! Ik verwachtte al dat het voor laptops was. Eerste mobo ziet er goed uit, antenne aan een kabel lijkt me niet nodig. Kan ik daar gewoon een simpele antenne indraaien of is dat niet nodig?

• Uszka
  • Nu online
Anetennes zitten bij het moederbord. Op de foto in het midden.
Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-rGkwN6uy_Co/W_-qh5YYptI/AAAAAAAANnY/MKlQlMfOpwooadX9SJ62Ir3E6-Gk-08fwCLcBGAs/s1600/MSI%2BMPG%2BZ390%2BGaming%2BEdge%2BAC%2BReview%2B%25286%2529.JPG

• wuint2
Helder, ik keek zelf op de website van MSI en daar zag ik hem namelijk niet :|

Thanks!
Pagina: 1