Ik keek ff rond bij dell en zag daar dat 64mb uitbreiding bij een laptop fl 295,= kost!!!! Als je los notebook geheugen koopt bij een gewone winkel is 128mb fl 80,=. Scheelt nogal.. Ook bij Dell.nl is los geheugen iets van 120 gulden staat mij bij. Is het inzetten van geheugen bij notebooks een probleem? Dat er daarom zoveel geld voor wordt gevraagd..?? Weet iemand dit?
Verwijderd
inzetten is meestal paar schroefjes los aan de onderkant en een rammetje erin schuiven
maar bij sommeige modellen moet je eerst de toetsenpanel losmaken voordat je bij de ramslot kan komen..
en als je besteld bij dell is alle upgrades veel duurde
maar bij sommeige modellen moet je eerst de toetsenpanel losmaken voordat je bij de ramslot kan komen..
en als je besteld bij dell is alle upgrades veel duurde
Ik heb ooit het geheugen van mijn Compaq laptop laten uitbreiden. De installateur (collega
) zei dat zo'n laptop onder spanning in elkaar zit, en dat ie dus zowat uitelkaar springt als je de schroefjes losmaakt.
Zo erg zal het wel niet zijn, maar het is wel een zeer precies karweitje.
Zo erg zal het wel niet zijn, maar het is wel een zeer precies karweitje.
Siditamentis astuentis pactum.
Kijk eens op Interngeheugen.com. Daar kan je adhv het mer en type van je (laptop) computer snel zien wat het daar kost..
128 MB voor mijn Fujitsu laptop is nog maar 100 gulden..
128 MB voor mijn Fujitsu laptop is nog maar 100 gulden..
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Als je een Dell hebt, moet je gewoon effe die online handleidingen lezen. Daar staat precies in hoe je dat moet doen, o.a. ook geheugen, HD's, enz.
Is dat niet toevallig een EDO-dimm, want die zijn nogal wat duurder dan de SO-dimmen van tegenwoordig.
Ouder spul is dus duurder
Ouder spul is dus duurder
Verwijderd
Nee, ik weet niet waarom het zo duur is. Als je een nieuwe Inspiron koopt en je wilt van 128 MB naar 256 MB dan jost je dat FL 590,- ex BTW. Voor dat geld kan ik heel wat meer geheugen kopen als ik het zelf erin zet.
Oow ok... Dus gewoon er zelf inzetten dus!
Maar toch vind ik die prijsverschillen overdreven groot. Ik heb ook al een emailtje gestuurd naar dell, maar nog geen antwoord gehad...
Maar toch vind ik die prijsverschillen overdreven groot. Ik heb ook al een emailtje gestuurd naar dell, maar nog geen antwoord gehad...
Als je zelf je laptop uit elkaar haalt om er geheugen bij te zetten, vervalt de garantie toch? De verkopers kunnen er meer voor vragen, omdat dan de garantie behouden blijft, volgens mij..
Pagina: 1