Dat is iets te kort door de bocht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord niet weet, ik hou mij al heel lang niet meer bezig met dit spul, maar als je je geheugen verkeerd timed, kan dat ook tot foutmeldingen leiden op verder prima geheugen.
Toch denk ik dat het ram kapot is, tenzij hij recent timings heeft zitten veranderen. Als ik de TS goed lees, heeft het 5 maanden goed gewerkt met de huidige instellingen.
Tav garantie; 2 jaar garantie is Γ³Γ³k te kort door de bocht. Dat is een europese richtlijn, geen Nederlandse wet.
Desondanks, 5 maanden is, ongeacht welke definitie je pakt, te kort, en valt binnen de garantietermijn.
Het probleem is echter, als de andere partij vervelend wil gaan doen, na 5 maanden mag je niet meer standaard van een non-conformiteit praten en vervalt de bewijslast aan verkoperzijde. Kort na aankoop (ik meen 6 weken correct me if I'm wrong) is er een periode waarin een defect standaard van een non-conformiteit uitgaat en de bewijslast bij de verkoper ligt. DWZ, de verkoper moet dan kunnen aantonen dat jij het defect veroorzaakt hebt, wil hij geen garantie verlenen. Na 5 maanden is het andersom geworden; dan moet jij aantonen dat het een defect is aan het product wat buiten jouw schuld optreed.
Hoe dan ook, ik verwacht dat als je deze mensen een mailtje stuurt met je probleem, dat ze gewoon zullen vervangen zonder gezever.
[
Voor 54% gewijzigd door
SuperJoker op 10-01-2019 02:41
]
Het best te consumeren met 1kg JOZO.