Hallo Allemaal,
Ik wil graag een budget gaming pc samenstellen. Mijn originele plan was om er eentje van rond 1500 euro te kopen in juni op mijn verjaardag, maar helaas is mijn huidige hp non gaming pc dood.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games op kunnen spelen zoals: They are billions, Frostpunk, tomb raider games, metro games etc. Daarnaast films, youtube en series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 550 euro exl monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, non gaming toetsenbord en muis + een heel hoop externe harde schijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik heb geen verstand van pc bouwen. Ik gebruik nu de budget build van januari als basis. Als jullie ideeën hebben om het goedkoper te maken zodat ik een monitor kan bij doen en onder 600 euro blijf dan hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Ga je overklokken?
Nope, geen verstand van
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1) een goede build die een tijdje meegaat totdat ik genoeg geld bij elkaar heb om een high-end-gamesysteem te kunnen kopen. Ik wil hem daarna gebruiken als 2de pc voor youtube, films kijken etc.
2) Max 600 euro incl monitor en max 500 excl.
3) Ik wil graag rond de black friday/sinterklaas/kerst een high-end-gamesysteem samenstellen. Ik wil daarbij een 144hz 1440 monitor. Kan ik eentje gebruiken met de budget pc als ik de resolutie lager zet of krijg je dan problemen/happeringen of moet ik een goedkopere monitor kopen en dan de 144hz monitor samen aanschaffen met de high end later in dit jaar
4) Zijn er bepaalde online winkels die betrouwbaar en snel leveren?
5) Ik wil als ik mijn volgende salaris krijg een gaming muis en toetsenbord kopen. Wat kunnen jullie mij aanraden? Budget is max 150 euro
Alvast bedankt.
Ik gebruik hier de budget bbg van januari:
Ik wil graag een budget gaming pc samenstellen. Mijn originele plan was om er eentje van rond 1500 euro te kopen in juni op mijn verjaardag, maar helaas is mijn huidige hp non gaming pc dood.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games op kunnen spelen zoals: They are billions, Frostpunk, tomb raider games, metro games etc. Daarnaast films, youtube en series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 550 euro exl monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, non gaming toetsenbord en muis + een heel hoop externe harde schijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik heb geen verstand van pc bouwen. Ik gebruik nu de budget build van januari als basis. Als jullie ideeën hebben om het goedkoper te maken zodat ik een monitor kan bij doen en onder 600 euro blijf dan hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Ga je overklokken?
Nope, geen verstand van
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1) een goede build die een tijdje meegaat totdat ik genoeg geld bij elkaar heb om een high-end-gamesysteem te kunnen kopen. Ik wil hem daarna gebruiken als 2de pc voor youtube, films kijken etc.
2) Max 600 euro incl monitor en max 500 excl.
3) Ik wil graag rond de black friday/sinterklaas/kerst een high-end-gamesysteem samenstellen. Ik wil daarbij een 144hz 1440 monitor. Kan ik eentje gebruiken met de budget pc als ik de resolutie lager zet of krijg je dan problemen/happeringen of moet ik een goedkopere monitor kopen en dan de 144hz monitor samen aanschaffen met de high end later in dit jaar
4) Zijn er bepaalde online winkels die betrouwbaar en snel leveren?
5) Ik wil als ik mijn volgende salaris krijg een gaming muis en toetsenbord kopen. Wat kunnen jullie mij aanraden? Budget is max 150 euro
Alvast bedankt.
Ik gebruik hier de budget bbg van januari:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 78,25 | € 78,25 |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G | € 166,- | € 166,- |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Team Group Vulcan TLRED416G3000HC16CDC01 | € 103,50 | € 103,50 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Crucial BX500 240GB | € 33,50 | € 33,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 522,15 | |