Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke GPU voor de NZXT H200?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Appelsap1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 22:49
Hi Allen,

Voor 2019 wil ik een nieuwe game/thuis werk systeem bouwen en nu heb ik het 1 en al geconfigureerd maar de keuze voor de GPU blijft lastig.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games draaien op een 1440p 144hz monitor en gebruiken als workstation voor thuis.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond €2000,- ietsje meer of minder mag ook, randapparatuur zit er niet in.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm(1440p 144hz) en toetsenbord/muis

Wat heb ik zo ver geconfigureerd?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-9700K Tray€ 418,50€ 418,50
1ASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/AC€ 186,95€ 186,95
1NZXT H200 Zwart€ 87,48€ 87,48
1NZXT Kraken X52 (met AM4 support)€ 139,90€ 139,90
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 136,50€ 136,50
1Seasonic Focus Plus 650 Gold€ 92,-€ 92,-
1Corsair Force MP510 960GB€ 208,50€ 208,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.269,83

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor mijn configuratie, mis ik nog een GPU die in de NZXT H200 past

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een RTX 2080 kaart van een vertrouwde merk en allemaal in de H200 case.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
GPU mag niet langer zijn dan 270mm en maar 2 slots(vermoed niet dikker dan 50mm) innemen. Lengte eis vanwege de AIO cooler die aan de voorzijde van de case komt.

Ga je overklokken?
Ja in hoeverre de temperaturen in de case dat toelaten

Wat verwacht je van ons?
Welke RTX 2080 kaart zou een goede keus zijn bij deze setup? Is het verstandig om naar een ander case te kijken met het zelfde form factor? zo ja, wat stellen jullie voor?

Alvast bedankt allemaal!

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:08
Koeling van de videokaart is in Mini-ITX behuizingen niet ideaal omdat de fans van de videokaart dicht tegen de psu cover aan zitten. Met een pricewatch: MSI MPG Z390M Gaming Edge AC in pricewatch: NZXT H400 Zwart heb je meer mogelijkheden zonder dat het heel veel groter wordt.

Wat de videokaartselectie betreft met de eisen die je stelt categorie: Videokaarten welke je zelf ook had kunnen maken.

Voeding kan je beter wijzigen naar een RM650x 2018 of Straight Power 11 650w. Zijn beter voedingen dan de Seasonic waarvan de Focus Gold serie geplaagd is door een paar problemen.

• Appelsap1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 22:49
Uszka schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:32:
Koeling van de videokaart is in Mini-ITX behuizingen niet ideaal omdat de fans van de videokaart dicht tegen de psu cover aan zitten. Met een pricewatch: MSI MPG Z390M Gaming Edge AC in pricewatch: NZXT H400 Zwart heb je meer mogelijkheden zonder dat het heel veel groter wordt.
Ik zou graag de behuizing zo klein mogelijk willen houden, vermoed je dat ik dan te hoge temperaturen ga krijgen? is dit erg? Ik wil het wel overwegen maar eerst de mogelijkheden van een kleiner behuizing kunnen uitsluiten.
Wat de videokaartselectie betreft met de eisen die je stelt categorie: Videokaarten welke je zelf ook had kunnen maken.
Die heb ik ook gemaakt maar mijn kennis en geen ervaring hebben met meerde merken weerhouden mij van een definitieve keuze. Zo zijn er kaarten die geen boost snelheid hebben en op 1 kloksnelheid draaien, is dit gunstiger? Inno3D en Zotac ken ik alleen van naam, zijn dit betrouwbare fabrikanten?
Voeding kan je beter wijzigen naar een RM650x 2018 of Straight Power 11 650w. Zijn beter voedingen dan de Seasonic waarvan de Focus Gold serie geplaagd is door een paar problemen.
Ok duidelijk, ik was van reviews/advies op internet gegaan.

Bedankt.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:08
Appelsap1 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:54:
[...]

Ik zou graag de behuizing zo klein mogelijk willen houden, vermoed je dat ik dan te hoge temperaturen ga krijgen? is dit erg?
Nadeel van de H200 en een AIO in het front is dat de warme lucht de kast in gaat. Bij de H400 kan de AIO bovenin zodat de lucht direct naar buiten wordt geblazen. Op die manier blijft het koeler in de behuizing.