Ik zoek een?
Een goede monitor voor op kantoor waar we de komende jaren mee vooruit kunnen. De opstelling wordt 2 dezelfde monitoren naast elkaar per werkplek.
Er wordt niks grafisch gedaan, enkel standaard kantoorwerk met office en dergelijke.
Een interne speaker heeft de voorkeur, kwaliteit van het geluid maakt niet uit.
Een kleine bezel heeft de voorkeur.
Waarschijnlijk 24"of 27".
Wat is je budget?
Niet echt een grens, max €400-500 per scherm. €200 mag natuurlijk ook als dat al voldoet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar een bekend en betrouwbaar merk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Standaard kantoorwerk, o.a. office/internet met een dual monitor opstelling.
Liever nu goede schermen aankopen die optimaal en fijn werken dan besparen en over 2 jaar nieuwe moeten kopen.
Zelf heb ik nog geen voorselectie gedaan omdat ik nog niet weet naar welke resolutie/specificaties ik moet kijken voor kantoorwerk.
Vraag:
Kan ik net zo goed de eerste beste keus op coolblue met het juiste beeldformaat en mooie bezels uitkiezen of loont het om een duurder/beter scherm aan te schaffen?
Een goede monitor voor op kantoor waar we de komende jaren mee vooruit kunnen. De opstelling wordt 2 dezelfde monitoren naast elkaar per werkplek.
Er wordt niks grafisch gedaan, enkel standaard kantoorwerk met office en dergelijke.
Een interne speaker heeft de voorkeur, kwaliteit van het geluid maakt niet uit.
Een kleine bezel heeft de voorkeur.
Waarschijnlijk 24"of 27".
Wat is je budget?
Niet echt een grens, max €400-500 per scherm. €200 mag natuurlijk ook als dat al voldoet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar een bekend en betrouwbaar merk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Standaard kantoorwerk, o.a. office/internet met een dual monitor opstelling.
Liever nu goede schermen aankopen die optimaal en fijn werken dan besparen en over 2 jaar nieuwe moeten kopen.
- Heeft het voor dit soort werk enige functie om 4k te kiezen, of 1440p? Of ga je geen verschil merken met 1080p voor deze toepassing?
- Ga ik hiervoor een grafische kaart nodig hebben of kan ik deze zo aansluiten?
- Is het nuttig om 27" te kiezen boven 24" of wordt dit als te groot ervaren wanneer 2 monitoren naast elkaar staan?
Zelf heb ik nog geen voorselectie gedaan omdat ik nog niet weet naar welke resolutie/specificaties ik moet kijken voor kantoorwerk.
Vraag:
Kan ik net zo goed de eerste beste keus op coolblue met het juiste beeldformaat en mooie bezels uitkiezen of loont het om een duurder/beter scherm aan te schaffen?