Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VLAN connectie

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij heb ik een vraag:

Ben momenteel bezig met het instellen van een VLAN netwerk op Packet Tracer. Alles staat naar mijn mening juist ingesteld. Alleen kan ik nog niet pingen (VLAN1 device01 naar VLAN2 device06). Hierin heb ik gekeken of voor beide devices toestemming heeft om te pingen naar elkaar, en dat de juiste poorten zijn toegekend.

Waar moet ik nog meer rekening mee houden.

Gr.

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Om te beginnen Een goede topicstart: De Quickstart

Je post hier een topic over iets met netwerken in Overige Hardware, maar je benoemt geen enkel stuk betrokken hardware. Je geeft daarnaast alles ingesteld te hebben, maar deelt geen enkele instelling met ons. Ik zou je topic naar Netwerken kunnen verplaatsen, maar aangezien je ook veel te weinig info geeft om daar hulp te kunnen bieden heeft dat weinig zin. Ik sluit je topic dus.

Voor de volgende keer, graag bovenstaande link goed doornemen, en als je er niet uitkomt op de juiste plek (hoogstwaarschijnlijk Netwerken in dit geval) een topic openen met genoeg informatie dat duidelijk is wat voor spullen je hebt, wat je ermee probeert te bereiken en wat je zelf al opgezocht en geprobeerd hebt.

Zie ook:
NT Beleid

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.