Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake SMART RGB goed?

Pagina: 1
Acties:

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Iemand die ik ken heeft een nieuwe voeding nodig, en hij had de pricewatch: Thermaltake Smart RGB 500W gevonden. Ik vond hem wel heel goedkoop, vooral omdat die RGB heeft. Is dit een goede PSU? Ik kan er op internet niet zo veel over vinden, maar het lijkt mij een beetje een 'te mooi om waar te zijn' verhaal.

:)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 09:54
Al het geld wat in RGB is gestoken is niet in de kwaliteit van de voeding gestoken, dus dat is sowieso niet goed. De 1e reacties op de lancering van de voeding bij JohnnyGuru waren al niet positief.

Hoe ziet de build eruit?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Grijs
Hij wou een build met een RX 560 en Pentium G4560 (hij woon in Australië overigens, heeft dus geen Nederlandse prijzen).

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 09:54
Ik zou je vriend dan eerder richting reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2019 adviseren.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Een matige voeding met slechte prestaties. De Smart RGB serie zijn voedingen met een groepsgereguleerde spanning wat een slechte spanningstabilteit oplevert. Niet geschikt voor een nieuw systeem.Er is eigenlijk maar één voedingserie met RGB interessant en dat is de Aerocool Project 7. De rest is het geld niet waard.

• Grijs
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik zal het tegen hem zeggen, het leek me al heel erg goedkoop.

Pagina: 1