Toon posts:

geforce 2MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik weer ik heb een Hercules 3d prophead 2 MX en heb gehoord dat ie makelijk is te overclocken.
het prob is ik heb een celeron 525Mhz (hopelijk over 2 dagen 582Mhz) heef thet dan zin om dat te doen of is dat gewoon loos omdat mijn proc het toch niet trekt?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
je kan hem zo overkloken met dat progie van hercules
of met coolbits.reg ( moet je ff zoeken )

je cpu is ook wel minder ja maarja

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Ik denk dat het nog wel zin heeft... Probeer het gewoon eens zou ik zeggen :) zo gedaan :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Topicstarter
Is het wel slim ik voel aan het cool blok en het is al best heet er zit geen fan op :(

Verwijderd

Dan mot je dat koellichaam deraf slopen, en er een fan op plakken! Ziet er direct nog 10 keer zo mooi uit ook!!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Op maandag 23 juli 2001 02:44 schreef sanguis het volgende:
Hoi ik weer ik heb een Hercules 3d prophead 2 MX en heb gehoord dat ie makelijk is te overclocken.
het prob is ik heb een celeron 525Mhz (hopelijk over 2 dagen 582Mhz) heef thet dan zin om dat te doen of is dat gewoon loos omdat mijn proc het toch niet trekt?
Bij veel spellen gaat het vooral om de kaart die je in je comp heb gestoken en niet eens zo zeer de proc, als je die vidkaart flink opschroeft dan zou je dit zeker moet merken, het is dus niet zo dat het erg van je proc afhangt :)

suc6 ;)
Pagina: 1