Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• yoerivanhal
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-01-2021
Ben op zoek naar een app die een beperking doorgeeft wanneer je op 4G netwerk zit.
Het gaat erom dat er nu filmpjes worden gekeken via nu.nl(app) maar dit kost redelijk wat MB's. Is er een mogelijkheid om dit te beperken via de app zodat de rest wel wordt doorgelaten?
Op het wifi netwerk mag dit dan wel weer gedaan worden aangezien dit niks extra's kost. Het gaat nu echt om beperking van mb's verbruik.
Een snelle google search hielp mij hier niet echt mee. het liefste iets wat gratis en makkelijk in gebruik is.
telefoon is gewoon een samsung android.

bijvoorbaat dank

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je kan toch in je Settings een datalimiet aanmaken voor je SIM-kaart waarbij je zelf een warning, limiet en disconnect instelt?

Zal ff screenie maken van mijn OP5 voor je.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AO3MIEefPy8WSgmQOzkVjbH8/medium.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 09-01-2019 15:21 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• yoerivanhal
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-01-2021
Ja daar heb ik ook aan zitten te denken maar het is voor mijn schoonvader.
Dit gaat nu dus gewoon dwars door zijn bundel heen en heeft het niet door wanneer dit gebeurd.
De datalimiet instellen heeft dus weinig zin want dan valt toch ook het whatsappen weg en dit moet hij wel blijven gebruiken. Tevens heeft hij het nodig om zijn dienstrooster in te zien.
Het gaat dus om specifieke apps te blokkeren. Andere optie is gewoon het verwijderen van de app. Het tegen hem zeggen heeft geen zin want dat krijg je als antwoord maar dat doe ik helemaal niet.

• MAX3400

MAX3400

Als ik 1 scherm verder klik, kan ik per app zien wat er verbruikt is en daar nog verder zaken limiteren.

En alsnog heeft dat dus geen zin; iedereen kan het vinkje weer omzetten en lekker verder internetten. Je kan attitude niet veranderen.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:23

Standeman

Prutser 1e klasse

MAX3400 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:26:
Als ik 1 scherm verder klik, kan ik per app zien wat er verbruikt is en daar nog verder zaken limiteren.

En alsnog heeft dat dus geen zin; iedereen kan het vinkje weer omzetten en lekker verder internetten. Je kan attitude niet veranderen.
Dat ^^

Het is vrij simpel om dit soort dingen te omzeilen dus het blokkeren heeft vaak weinig zin (het werkte bij mijn zoon toen hij drie was. Tegen de tijd dat hij vier was, had hij het al door hoe het uitgezet kon worden).

Dus gewoon limiteten instellen en aangeven dat wanneer hij een waarschuwing krijgt om dan geen data-vretende apps meer te gebruiken.

Of een abbo via Robin Mobile of zo. Dan heb je onbeperkt internet.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Noroot Firewall doet precies wat jij wilt: https://play.google.com/s...d=app.greyshirts.firewall.

Mocht Samsung zo'n instelling niet hebben, dit soort instellingen zitten namelijk niet in stock Android.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 09-01-2019 16:01 ]

• MAX3400

MAX3400

Goed punt @rens-br ; mogelijk dat ik de produktkoppeling gemist had maar de geposte instelling is inderdaad niet op elk toestel aanwezig.

Pagina: 1