Toon posts:

Autoradio geen stroom

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een fiat grande punto uit 2007 gekocht en nu wou ik mijn oude autoradio erin zetten. Alle kabeltjes netjes aangesloten maar mijn radio wil nu niet aangaan. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?
Het gaat om een Kenwood autoradio.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

• Foto's;
  • Modelnummer autoradio;
  • ISO stekkers?;
Heb je alles wel goed aangedrukt, heb je de geschakelde en constante 12v niet verkeerd om aangesloten?

Heb je zelf al iets uitgezocht, geprobeerd en waarom heb je dit niet ingevuld?
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel true voor de reactie, ik kan helaas geen foto's toevoegen omdat ik niet genoeg karma heb. De ISO aansluiting is een vierkant blok en aan mij radio een rechthoek, hier heb ik een verloop tussen zitten. In mijn oude auto werkt deze radio wel, en de originele radio werkt ook in mijn punto. Het gaat om model Kenwood knm-bt203. Hoop dat je hier misschien iets wijzer van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@Verwijderd

https://imgur.com/upload
Overzicht van UBB-codes #tag_img

Kan prima ;) even elders uploaden en gebruik maken van de ubb-codes zoals in de FAQ vermeldt staat.
Wat zegt je Kenwood manual over ISO-aansluitingen? Soms moet je een kabeltje verwisselen, meestal zit hiervoor al een optie in de bekabeling om deze los te halen en vast te zetten.
Zoek met een multimeter even uit op welke je geschakelde en op welke je constante 12V zit op in de bekabeling, weerleg dit met de handleiding en sluit het aan zoals die hoort, mocht je er niet uitkomen, zet er hier nog wat foto's bij.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 23:17