V&A Beheer toont niet alles

Pagina: 1
Acties:

• Sandolution
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-12 12:18
Dag allen,

Ik ben bezig om wat advertenties erop te zetten, maar het valt mij op dat deze niet allemaal in advertentiebeheer tevoorschijn komen. Zoek ik via V&A, vindt ik ze wel (soms meerdere keren, ik ze vaker erop heb gezet, omdat ik ze niet kon terugzien in mijn overzicht).
Heb al meerdere browsers geprobeerd (Chrome/Firefox/Edge), advertenties e.d. worden niet geblokkeerd en alle AdBlockers / Ghostery zijn uitgeschakeld voor Tweakers.

Voorbeeldje waar het misgaat:
Boven de advertentiebeheer staat:
Sandolution heeft in totaal 9 advertenties geplaatst in Vraag & Aanbod, hiervan zijn er 6 actief.
Ik zie er echter maar 5 in het overzicht daaronder en slechts 1 bij inactief. 3 advertenties zijn dus niet terug te vinden?

Ben ik te ongeduldig ( O-) ), zie ik iets over het hoofd of gaat er ergens iets mis?

[ Voor 21% gewijzigd door Sandolution op 09-01-2019 11:15 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb hetzelfde probleem nu.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 09-01-2019 11:41 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie 4 identieke advertenties van @Sandolution staan, waarvan 3 de status vervallen hebben en 1 de status verkocht. Daar zit misschien iets in. Laten dit eens aan de devvers voorleggen. :)

V&A Feedback => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Sandolution
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-12 12:18
Dat klopt, ik zag hem tot 3x er niet bij staan dus opnieuw aangemaakt. Via V&A zelf kon ik hem wel zien, via die weg ook op vervallen gezet. De 4e advertentie is inderdaad alweer verkocht.

Inmiddels heb ik het idee dat alle advetenties getoont worden, maar dat kan ook komen omdat de 4-voudige advertentie nu op inactief staat. Het probleem begon ook pas toen ik de advertentie voor de TP-Link SG108 maakte, maar dat kan toeval zijn.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

De engines hadden gisteren wat last van vertraging. Inmiddels niet meer als het goed is :)

Intentionally left blank