Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik graag gaan gamen en of livestreamen.
Ik wil graag de nieuwste games kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan ongeveer 900 euro ik zet hem natuurlijk zelf in elkaar dus daar zijn geen kosten van.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik wil een geheel nieuwe tower toetsenbord, mui, scherm enz. heb ik al wel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb al een lijstje gemaakt met wat ik denk dat een prima systeem is voor ongeveer 900 euro:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een amd cpu willen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er een m.2 ssd in hebben voor windows en een 2tb hdd.
Ook wil ik upgrademogelijkheid hebben voor in de toekomst ik ben namelijk niet van plan om nog een keer een geheel nieuw systeem te kopen.
Ga je overklokken?
Ik wil wel gaan overklokken maar niet te extreem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen dat jullie voor mij kijken of ik een betere pc kan krijgen dan dat ik al samen gesteld heb met ongeveer 900 euro.
Geef me feedback en leg me uit waarom het door jou gekozen component een betere keuze is ik doe dit namelijk niet alleen om een nieuw systeem te kopen maar ik wil er ook wat van leren.
Geef me ook wat feedback over mijn psu ik had namelijk geen idee hoeveel watt ik nodig had dus heb er maar een gekozen.
Ben benieuwd naar wat jullie voor me hebben gevonden
Met mijn nieuwe systeem wil ik graag gaan gamen en of livestreamen.
Ik wil graag de nieuwste games kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan ongeveer 900 euro ik zet hem natuurlijk zelf in elkaar dus daar zijn geen kosten van.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik wil een geheel nieuwe tower toetsenbord, mui, scherm enz. heb ik al wel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb al een lijstje gemaakt met wat ik denk dat een prima systeem is voor ongeveer 900 euro:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 161,50 | € 161,50 |
| 1 | MSI X370 Gaming Plus | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | XFX Radeon RX 590 Fatboy 8GB | € 268,- | € 268,- |
| 1 | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 101,49 | € 101,49 |
| 1 | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Adata XPG SX8200 Pro 256GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 923,60 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een amd cpu willen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er een m.2 ssd in hebben voor windows en een 2tb hdd.
Ook wil ik upgrademogelijkheid hebben voor in de toekomst ik ben namelijk niet van plan om nog een keer een geheel nieuw systeem te kopen.
Ga je overklokken?
Ik wil wel gaan overklokken maar niet te extreem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen dat jullie voor mij kijken of ik een betere pc kan krijgen dan dat ik al samen gesteld heb met ongeveer 900 euro.
Geef me feedback en leg me uit waarom het door jou gekozen component een betere keuze is ik doe dit namelijk niet alleen om een nieuw systeem te kopen maar ik wil er ook wat van leren.
Geef me ook wat feedback over mijn psu ik had namelijk geen idee hoeveel watt ik nodig had dus heb er maar een gekozen.
Ben benieuwd naar wat jullie voor me hebben gevonden
[ Voor 1% gewijzigd door TheOnlyCollin op 09-01-2019 11:02 . Reden: info toevoegen ]