Viper770+ enUT

Pagina: 1
Acties:

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Een vriend van me heeft een probleem met zijn videokaart..
hij haalt nog maar 17 fps als ie UT speelt op de laagste kwaliteit, en dat hoort natuurlijk niet.
Systeem:
Viper770+
Celeron 500mHz

hij heeft de laatste drivers voor zn videokaart én de laatste versie van UT.

hulp is zeer welkom...
alvast bedankt

Verwijderd

Erg vreemd ! ik haal met mijn Viper770 met 433 celeron meestal op de mooiste "stand" +-30 a 40 FPS met Windows 98 en ME......

Download de laatste Patches voor UT maar eens die hebben bij mij het ietsje sneller gemaakt :)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Knip en plak Unrealtournament.ini van je UT\system directory naar bv je desktop. Start nu UT en kies opnieuw voor D3D. Alle default settings worden nu geladen. Stel nu alles in zoals je wil en haal nu de console tevoorschijn (~ toets) en type: preferences. Zorg er nu voor dat of bij display of bij rendering-->direct3d vsync op disabled staat (sorry weet zo gauw niet waar de optie staat ;) ). Probeer ook eens te switchen tussen enabled en disabled en kijk wat het snelste is (bij mijn oude G400 was vsync namelijk disabled als ie op enabled stond !?). Verder kun je nog meer tweaken, maar probeer eerst dit maar. Laat maar horen of er iets is veranderd!

------------------------

Oh, nog ff dit, zorg er ook voor dat volumetric lighting op disabled staat ... scheelt een stuk in performance en ik vind het nog mooier ook.

PC Specs