1 Apparaat ontkoppelen van de Google Assistent

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsthiemo
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-10-2021
Onlangs heb ik de buitencamera van KAKU In huis gehaald, alleen werkt deze nog niet perfect. Soms krijg ik geen connectie en is de stekker er even uit de enige oplossing. Ik heb hier nu een slim stopcontact van KAKU tussengezet, zodat ik vanaf de bank de camera opnieuw kan starten.
Ook heb ik een Google Home Mini. Als ik in de avond tegen hem zeg om alles uit te doen, gaat alles mooi uit. Maar ook de camera. Is er een mogelijkheid om dat ene stopcontact uit Google Home te houden / uit de command ''Alles uit'' halen?

Ik gebruik:

KAKU ICS 2000

KAKU Buitencamera (nieuw)

KAKU Slim stopcontact

Google Home Mini

Ik heb al een tijdje in de app zitten zoeken, maar niks gevonden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemonline76
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-06 10:23
Al een oplossing gevonden?

Ik zit met hetzelfde probleem.

Binnen en Buiten stekkers voor de lampen.

Als ik zeg alles uit gaat ook mijn buitenverlichting uit. (die ik juist snachts aan wil houden)

De slimme stekkers voor buiten wil ik dus eigenlijk uit de google home (alles uit commando) willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

willemonline76 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:32:
Al een oplossing gevonden?

Ik zit met hetzelfde probleem.

Binnen en Buiten stekkers voor de lampen.

Als ik zeg alles uit gaat ook mijn buitenverlichting uit. (die ik juist snachts aan wil houden)

De slimme stekkers voor buiten wil ik dus eigenlijk uit de google home (alles uit commando) willen halen.
Tja, alles betekent voor Google ook alles :p
Je kan prima een ruimte of groep aanmaken met de dingen die je wil schakelen en die aanroepen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.