Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Evga supernova g1 kabels

Pagina: 1
Acties:

• roald98
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:31
Beste medetweakers,

Paar jaar geleden heb ik van iemand anders een evga supernova 650w g voeding gekocht. Alleen zaten niet al de kabels er toen dr tijd bij, tot zover was dit geen probleem. Aangezien ik nu midden in een pc upgrade ben mis ik een aantel sata kabels en vga power kabel die ik te kort kom. Heeft iemand een idee of er egens anders nog kabels te koop zijn die competible er mee zijn? Of andere sugesties heeft als oplossing

Bij voorbaat dank en groetjes
roald98

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:37
Molex splitters en dan verloop naar sata?

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:13
Gr0wLiThE schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:20:
Molex splitters en dan verloop naar sata?
"Molex to SATA, loose all your data"... Die verloop stukjes zorgen vaak voor problemen omdat ze van slechte kwaliteit zijn.

@roald98 Heb je EVGA al een mailtje gestuurd? Meestal zijn ze erg behulpzaam.

• roald98
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:31
Pyramiden schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:26:
[...]

@roald98 Heb je EVGA al een mailtje gestuurd? Meestal zijn ze erg behulpzaam.
Ja ik heb alleen nog geen reactie gehad dus daar hou ik stiekem ergens ook nog een hoop voor open

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Houd er wel rekening mee dat die voeding erg onstabiele spanningsregulatie heeft. Zie bijvoorbeeld ook productreview: be quiet! Pure Power 9 500W CM review door -The_Mask-. Beide voedingen maken gebruik van een vergelijkbaar design van FSP, waarbij de spanningsregulatie ook vergelijkbaar is. Wat je ziet bij die be quiet! qua spanningsregulatie ga je ook zien bij jouw EVGA SuperNOVA Nex650G.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic