Hallo allemaal,
Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van dit forum, en er eigenlijk altijd tóch uit ben gekomen, zal ik nu toch echt mijn eerste vraag moeten stellen. Hopelijk kunnen de Hue gebruikers mij helpen
.
Vandaag heb ik 2 Hue Motion sensors besteld (.. vanochtend besteld, vanavond in huis, credits naar Bol.com!).
Sensor 1 op de oprit, sensor 2 bij de achterdeur.
Situatie: ik wil 3 lampen gedimd laten branden, ca. 30%.
De Hue sensor is zodanig in te stellen dat 'ie bij beweging, naar 100% gaat. Dikke prima, tot zover.
De vervolgactie van Hue zijn 2 opties:
(1) 1,2,5,10 minuten laten branden, daarna UIT.
(2) Niets doen.
Nu zou ik het graag zodanig willen zien dat ze daarna weer in de oorspronkelijke situatie terug springen, dus bijv. 30%, ipv. dat ze 100% blijven branden, of 0%.
Wie kan mij hierbij helpen? De search kwam ik niet verder..
Bedankt en groeten.
Edit: Nu vraag ik mijzelf af of ik antwoord ga geven op mijn eigen vraag.
De lampen zijn Ikea Tradvik-dingen. Heeft dit ermee te maken qua inschakelgedrag?
Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van dit forum, en er eigenlijk altijd tóch uit ben gekomen, zal ik nu toch echt mijn eerste vraag moeten stellen. Hopelijk kunnen de Hue gebruikers mij helpen
Vandaag heb ik 2 Hue Motion sensors besteld (.. vanochtend besteld, vanavond in huis, credits naar Bol.com!).
Sensor 1 op de oprit, sensor 2 bij de achterdeur.
Situatie: ik wil 3 lampen gedimd laten branden, ca. 30%.
De Hue sensor is zodanig in te stellen dat 'ie bij beweging, naar 100% gaat. Dikke prima, tot zover.
De vervolgactie van Hue zijn 2 opties:
(1) 1,2,5,10 minuten laten branden, daarna UIT.
(2) Niets doen.
Nu zou ik het graag zodanig willen zien dat ze daarna weer in de oorspronkelijke situatie terug springen, dus bijv. 30%, ipv. dat ze 100% blijven branden, of 0%.
Wie kan mij hierbij helpen? De search kwam ik niet verder..
Bedankt en groeten.
Edit: Nu vraag ik mijzelf af of ik antwoord ga geven op mijn eigen vraag.
De lampen zijn Ikea Tradvik-dingen. Heeft dit ermee te maken qua inschakelgedrag?
[ Voor 8% gewijzigd door Bartuss1 op 09-01-2019 00:27 ]