Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:22
Ik wil mijn Philips 65OLED803 aan de muur hangen en bedacht me net dat ik nog een muurbeugel heb liggen.

Echter... Dit is de beugel...http://www.ibood.com/elec...100418/55-muurbeugel.html

Kennelijk tot en met 55 inch volgens de specificaties echter gewoon VESA 300 en max 50kg. Mijn TV is 'slechts' 27 kg dus zou dit niet gewoon kunnen?

Begrijp me niet verkeerd, ik koop gewoon een nieuwe beugel als het nodig is maar als hetgeen wat ik heb liggen goed is, waarom...

Beste antwoord (via Martijn op 09-01-2019 00:43)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Enige probleem waar je tegenaan zou kunnen gaan lopen is dat je niet zomaar met iedere VESA 300 mount een OLED TV blind op de muur kunt zetten vanwege de positie van de gaten "in" je TV. De mount voor een LCD TV zit vaak lager gepositioneerd in de TV.

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 09-01-2019 00:25 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jahoor, het gewicht is geen probleem.

39

Acties:
  • Beste antwoord

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Enige probleem waar je tegenaan zou kunnen gaan lopen is dat je niet zomaar met iedere VESA 300 mount een OLED TV blind op de muur kunt zetten vanwege de positie van de gaten "in" je TV. De mount voor een LCD TV zit vaak lager gepositioneerd in de TV.

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 09-01-2019 00:25 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:22
wimmel_1 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:20:
Enige probleem waar je tegenaan kunt gaan lopen is dat je niet met iedere VESA 300 mount een OLED TV blind op de muur kunt zetten vanwege de positie van de gaten "in" je TV. De mount voor een LCD TV zit vaak lager gepositioneerd in de TV.
Goed punt. Je bedoelt dat bijvoorbeeld een stuk van de beugel er onder uit komt omdat de gaten niet goed vallen? Dat kan ik makkelijk checken, bedankt!