Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop voor Fotobewerking en 3DRendering

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-11 17:20
Nou hallo alle mede tech liefhebbers mijn naam is Chris en ik ben vrij nieuw op het forum.

Laten we gelijk maar heel erg goed beginnen. Ik ben voor een opleiding die ik hopelijk in september ga beginnen opzoek naar een laptop. Deze moet met gemak de programma's kan draaien die bij de opleiding belangrijk zijn.

De drie hoofdverdachten zijn Solidworks, Adobe Photoshop en Illustrator.
Voor solidworks is 16gig werkgeheugen wel fijn om te hebben. En een GPU die Cad en 3d goed aan kan met minstens 2 gig werkgeheugen. Een 256gig SSD als hoofdschijf is ook een absolute must. Een ubs_SSD kan ik er later altijd nog bij kopen.

Ze raden een Full HD 1920x1080 IPS display aan wat van een grote range kijkhoeken goed te zien is en zacht op de ogen is. De laptop kan niet mega zwaar zijn aangezien in hem meeneem minstens 4 dagen in de week. Echter weet ik dat het met de wat meer veeleisende componenten geen vedergewicht gaat zijn.

De absolute top van het budget is 800 euro hier kan ik hoogstwaarschijnlijk niet overheen. Wellicht zijn er via de school of online aanbieders afbetalingovereenkomsten beschikbaar voor de laptops boven de 800?
Ik moet de software immers ook nog kopen. :'(

Merkvoorkeur heb ik niet ik ga liever voor de beste prijs kwaliteit verhouding.

Zie de reacties graag tegemoet.
Mvg Chris

Alle reacties

• tomaszcs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-11 01:02

tomaszcs

✔️

Je kunt voor een dell g3 15 gaan;
https://www.dell.com/nl-n...d/g-series-15-3579-laptop

je kunt studentenkorting krijgen via dell dan zit je op 720 euro met -10%.
Dan heb je een leuke laptop met 1080p, 256gb ssd, 1050, i5 8300h 4c8t. dan kan je de wisselgeld steken in een extra 2,5'' schijf of ssd