Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Systeem neemt veel opslagruimte in

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• luchtvat
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23-01 06:44
Beste tweakers , ik heb een iphone 7 met een opslag capaciteit van 32 gb. Dat leek mij meer als voldoende voor wat ik er mee doe , echter wordt er nu 27 gb van die ruimte verspild aan het zogenaamde systeem.

Is er een oplossing voor om alle troep die in de systeem opslag zit er uit te gooien , of zie ik ergens een app over het hoofd die daar onder valt en erg veel opslag gebruikt

Alle reacties

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Heb je hier daadwerkelijk op enige wijze last van, of zat je gewoon te kijken en viel het je op?

• luchtvat
Ik heb hier wel last van ja , ik kan namelijk geen ene app meer downloaden omdat ik nog maar 300 mb aan opslag over heb , en dan staan alle fotos al in de icloud

• rjong5
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 06:36
Mijn iphone heeft 15,5 gbverbruikt aan systeem.

Daar lijkt dus iets niet goed bij jou.

Misschien rigoureus, maar zet emens terug naar fabrieksinstelling

• Molukker
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 21-03 08:35
Sluit het is aan op iTunes via je computer zonder dat je het synchroniseert. Kijk dan bij instellingen hoeveel hij "geshrinkt" is

• luchtvat
Molukker , dat heb ik al geprobeerd , dat scheelt net een halve gb maar meer ook niet .

R jong , ook de herstel instellingen heb ik al geprobeerd

luchtvat wijzigde deze reactie 09-01-2019 09:26 (25%)

• Molukker
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 21-03 08:35
luchtvat schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:24:
Molukker , dat heb ik al geprobeerd , dat scheelt net een halve gb maar meer ook niet .

R jong , ook de herstel instellingen heb ik al geprobeerd
Al een restore geprobeerd?

• WhatsappHack
  • Niet online
rjong5 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 06:43:
Mijn iphone heeft 15,5 gbverbruikt aan systeem.

Daar lijkt dus iets niet goed bij jou.

Misschien rigoureus, maar zet emens terug naar fabrieksinstelling
Hier nam systeem 55GB in ;)
Na een update naar de iTunes build van 12.1.2 is het 42,6GB. Dit zijn meestal caches en diagnoselogs.

Als je er echt last van hebt kun je kijken hoeveel het omlaag gaat als je de opslag naar een kritiek punt brengt dmv een app of door een te groot (fim)bestand erheen te sturen bijvoorbeeld. Dan wordt de iPhone gedwongen alle caches leeg te gooien. Wordt het toestel vaak wel een paar dagen traag van.

• luchtvat
Whatsapphack , jou antwoord heeft geholpen . Het neemt nu nog maar 20 gb in beslag

• WhatsappHack
  • Niet online
luchtvat schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:39:
Whatsapphack , jou antwoord heeft geholpen . Het neemt nu nog maar 20 gb in beslag
Top! Kan je er weer ff tegenaan. :)
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True