Hoi!
In verband met het terugkomen van mijn broer vanuit het buitenland en dus zijn PC terug wil
ben ik op zoek naar een budget game-PC waar ik vooral Sim-games op speel. Ik speel vooral games als Cities Skylines, Football Manager 2018, Two Point Hospital, Motorsport Manager en soms nog een potje Rocket League. Nu zag ik de budget-gamepc in de BBG (https://tweakers.net/revi...9-budget-gamesysteem.html). Nu vroeg ik mij af of deze machine sterk genoeg is om deze games te draaien. Daarnaast gaat het om wat ontwikkelwerk en huis-tuin-en-keuken gebruik.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals aangegeven wil ik de PC vooral gebruiken voor Sim-games (Cities Skylines, Football Manager 2018, Two Point Hospital, Motorsport Manager) en normaal gebruik, zoals Word, Excel en gewoon surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max prijs, maar ik probeer iets te vinden in de lijn van 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oudere CoolerMaster 520W voeding liggen, al lijkt het mij misschien beter om deze te vervangen. Verder heb ik nog zat SATA-schijven liggen dus alleen SSD is voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Gewoon het beste voor het genoemde budget.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of de Budget BBG PC sterk genoeg is om de eerder genoemde games te draaien.
In verband met het terugkomen van mijn broer vanuit het buitenland en dus zijn PC terug wil
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals aangegeven wil ik de PC vooral gebruiken voor Sim-games (Cities Skylines, Football Manager 2018, Two Point Hospital, Motorsport Manager) en normaal gebruik, zoals Word, Excel en gewoon surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max prijs, maar ik probeer iets te vinden in de lijn van 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oudere CoolerMaster 520W voeding liggen, al lijkt het mij misschien beter om deze te vervangen. Verder heb ik nog zat SATA-schijven liggen dus alleen SSD is voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Gewoon het beste voor het genoemde budget.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of de Budget BBG PC sterk genoeg is om de eerder genoemde games te draaien.