Verwijderd
Je bios alleen updaten als je problemen hebt met je output, (BIOS=Basic Input Output System) dus je bios updaten verhoogt je snelheid niet, en heeft tot gevolg dat je weer lekker in dos mag kloten...
VOlgens mij zit er in de Bios tegenwoordig wel iets meer dan alleen de basis in- en uitvoer functionaliteit. En ook al is dat alles, het enige wat je videokaart doet is de input die het van de rest van je systeem krijgt omzetten naar een output voor je monitor. Het zou dus zo maar kunnen dat die communicatie met de rest van je systeem wel wat beter is met een nieuwere bios.Op maandag 23 juli 2001 14:47 schreef Ragnar het volgende:
Je bios alleen updaten als je problemen hebt met je output, (BIOS=Basic Input Output System) dus je bios updaten verhoogt je snelheid niet, en heeft tot gevolg dat je weer lekker in dos mag kloten...
Maar om even antwoord te geven op de originele vraag: ik heb nog nooit van een bios-update van je radeon gehoord. Er is er geloof ik alleen een die je OEM-versie laat denken dat het een retail is. Dit scheelt echter alleen in de standaard kloksnelheid.
Ja dat klopt inderdaad ik was nog even opzoek gegaan maar echte updates zijn er niet ! thx anyway
Volgens mij zijn er geen geupdate versies van biosen, alleen de standaard biossen zijn volgens mij te krijgen.
De standaard biossen heb ik wel.
ICQ maar even ofzo.
Maar let wel even op.
Eenmaal geflashed is de kans zeer groot dat het Bios niet meer wordt herkend door het flashproggie. Bij mij wordt ie ook niet meer herkent, maar ik heb gelukkig geen problemen.
Achteraf vond ik het eerlijk gezegd een beetje dom van mezelf, maar ik kon het niet laten om het effe te proberen.
Ik hoop alleen wel dat m'n radeon niet binnenkort naar de eeuwige datavelden verdwijnt... (of gaat ie daar niet naar toe?)
ICQ maar even ofzo.
Maar let wel even op.
Eenmaal geflashed is de kans zeer groot dat het Bios niet meer wordt herkend door het flashproggie. Bij mij wordt ie ook niet meer herkent, maar ik heb gelukkig geen problemen.
Achteraf vond ik het eerlijk gezegd een beetje dom van mezelf, maar ik kon het niet laten om het effe te proberen.
Ik hoop alleen wel dat m'n radeon niet binnenkort naar de eeuwige datavelden verdwijnt... (of gaat ie daar niet naar toe?)
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Bedankt voor je aanbod maar ik denk dat ik maar gewoon zo laat. Hij loopt nl perfect.Op dinsdag 24 juli 2001 03:12 schreef DeTeraarist het volgende:
Volgens mij zijn er geen geupdate versies van biosen, alleen de standaard biossen zijn volgens mij te krijgen.
ICQ maar even ofzo.
Maar let wel even op.
Echt meer snelheid of iets dergelijks zit er toch niet in.
Pagina: 1