Mijn vraag
...
hallo, ik heb laatst een nieuw bureau gemaakt en ben nu van plan mijn setup ook eens goed aan te pakken. nu wil ik 2 speakers naast mijn beeldscherm zetten aan de uit einden van mijn bureau. nu had ik een mooi setje bookshelf speakers gezien ( whaferdale diamond 220) en heb ik want rond ge googeld en ontdekt dat ik een versterker / amplifier moet hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
ik gebruik verder geen apparte / speciale software. de hardware van mijn computer is als volgt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb dus wat rond gezocht en ontdekt dat ik een versterker nodig heb. nu had ik deze gezien. ( https://www.allekabels.nl...395AQ0EAQYASABEgJos_D_BwE)
ik vroeg me zelf dus af of dit genoeg is en ook zal werken. zo niet. hebben jullie dan nog andere opties of speakers die jullie mij aanraden? mijn budget ligt rond de 200 euro.
alvast bedankt voor het mee denken!
mvg,
Wessel Holl
...
...
hallo, ik heb laatst een nieuw bureau gemaakt en ben nu van plan mijn setup ook eens goed aan te pakken. nu wil ik 2 speakers naast mijn beeldscherm zetten aan de uit einden van mijn bureau. nu had ik een mooi setje bookshelf speakers gezien ( whaferdale diamond 220) en heb ik want rond ge googeld en ontdekt dat ik een versterker / amplifier moet hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
ik gebruik verder geen apparte / speciale software. de hardware van mijn computer is als volgt.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,90 | € 216,90 |
1 | Asus PRIME X470-PRO | € 179,- | € 179,- |
1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 85,50 | € 85,50 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 102,- | € 102,- |
1 | Corsair RM650x (2018) | € 98,90 | € 98,90 |
1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 174,90 | € 174,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 857,20 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb dus wat rond gezocht en ontdekt dat ik een versterker nodig heb. nu had ik deze gezien. ( https://www.allekabels.nl...395AQ0EAQYASABEgJos_D_BwE)
ik vroeg me zelf dus af of dit genoeg is en ook zal werken. zo niet. hebben jullie dan nog andere opties of speakers die jullie mij aanraden? mijn budget ligt rond de 200 euro.
alvast bedankt voor het mee denken!
mvg,
Wessel Holl
...