Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG 29UM69G-B refresh rate probleem in Ubuntu (W10 werkt wel)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ourari
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 25-02 18:31
Mijn set-up
Onlangs de pricewatch: LG 29UM69G-B Zwart op de kop getikt en ik ben erg tevreden. Mijn huidige grafische kaart is een GTX 970. Met de bijgeleverde HDMI-kabel heb ik als ik Vertical Sync aanzet in bijvoorbeeld Rocket League gewoon 75hz zowel in Ubuntu als in Windows 10. Ubuntu herkent de monitor als: Goldstar Company Ltd 34". Ik gebruik de NVIDIA driver, dus niet Nouveau.

Het probleem
Ik heb deze kabel aangeschaft: pricewatch: Sharkoon DisplayPort v1.2 kabel 4K@60Hz (3,0 meter) Als ik met die kabel Vertical Sync aanzet in Rocket League haal ik in Ubuntu maar 60hz, terwijl in Windows alles blijft werken zoals tevoren. In de Ubuntu display instellingen staat de monitor op 75hz.

Suggesties? Bij voorbaat dank.

ourari wijzigde deze reactie 08-01-2019 18:21 (5%)

Alle reacties

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
@ourari Heb je dit inmiddels al opgelost?
Zo niet, probeer dan zonder vsync, krijg je dan wel 75fps.

Ik weet even de status niet van de NV Linux drivers, maar hebben deze al Freesync ondersteuning?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True