Hello everybody!
Ik was van plan om deze hardware te bestellen. Voor het grote deel ben ik zeker dat het werkt en past bij elkaar, maar toch ben ik niet helemaal zeker. Het heeft me best lang gedruurd om deze parts uit te zoeken met veel research. Als er iets is wat ik beter niet kan kopen of switchen hoor ik het graag.
Here is the list with my parts.
AOC G2590FX 25" 144Hz 2x
Cooler Master V Series V750
Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200
Fractal Design Define S2 Black – TG
Gigabyte Z390 AORUS PRO
NZXT Kraken X62 AM4
CPU Intel 1151 i7-9700K
MSI GeForce RTX 2080 DUKE 8G OC
Crucial BX500 SSD 240GB 2.5'' SATA III
WD Blue - HDD - 1 TB
De complete prijzen zijn: 2560 EUR via Bol.com & megekko.nl
De monitoren zijn temporay, en ik plan nog op meer RAM and Storage te halen later. Als er opties zijn voor goedkoper met de zelfde specs en results of misschien goedkoper dat het zelfde werkt hoor ik het graag.
Ik ben niet heel erg van het uiterlijk maar heb ook deze parts gekozen voor een beitje shiny uiterlijk.
Is this okay? Should i swap parts or can i buy it right away? Information would be much apprecieted!
Ik was van plan om deze hardware te bestellen. Voor het grote deel ben ik zeker dat het werkt en past bij elkaar, maar toch ben ik niet helemaal zeker. Het heeft me best lang gedruurd om deze parts uit te zoeken met veel research. Als er iets is wat ik beter niet kan kopen of switchen hoor ik het graag.
Here is the list with my parts.
AOC G2590FX 25" 144Hz 2x
Cooler Master V Series V750
Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200
Fractal Design Define S2 Black – TG
Gigabyte Z390 AORUS PRO
NZXT Kraken X62 AM4
CPU Intel 1151 i7-9700K
MSI GeForce RTX 2080 DUKE 8G OC
Crucial BX500 SSD 240GB 2.5'' SATA III
WD Blue - HDD - 1 TB
De complete prijzen zijn: 2560 EUR via Bol.com & megekko.nl
De monitoren zijn temporay, en ik plan nog op meer RAM and Storage te halen later. Als er opties zijn voor goedkoper met de zelfde specs en results of misschien goedkoper dat het zelfde werkt hoor ik het graag.
Ik ben niet heel erg van het uiterlijk maar heb ook deze parts gekozen voor een beitje shiny uiterlijk.
Is this okay? Should i swap parts or can i buy it right away? Information would be much apprecieted!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2019 16:54 . Reden: Prijzen toegevoegd ]