Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chroom douche set mat zwart maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vantage92
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23-04 20:14
Dag allemaal,

Ik wil graag mijn chromen douche mat zwart maken, maar heb geen idee hoe dit het beste aan te pakken.
Hebben jullie tips om dit zelf te doen of wellicht laten doen?
Het moet wel een duurzame oplossing zijn die lang mee gaat in een badkamer omgeving.
Heb zelf al wat opties bekeken zoals spuiten of poedercoaten maar ben nog niet overtuigd.

Hoor graag van jullie! :)

Alle reacties

• Deleon78
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:31
Waarom ben je niet overtuigd?

• Vantage92
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23-04 20:14
Poedercoaten kan ik niet zelf en geen bedrijfje kunnen vinden (enkel autotuners etc) en zelf spuiten lijkt wat goedkoop en snel af te bladeren? Maar misschien met de juiste techniek/kennis wel te doen?

Ik weet het gewoon niet 😝 Ik dacht hier zit vast meer kennis en ervaring.

• Conono
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 23-04 16:40
Op chroom houdt zo goed als niets (langdurig). Mat zwart sanitair is overigens kut ivm kalkaanslag.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:38

KeRsTmAnNeKe

Jeuh oud icon

En bewegende delen gaan slijten...

Vitality Discoshow

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

Vaak is het chroom dat over kunststof aangebracht is. Je zal het chroom er af moeten halen en dan spuiten met iets wat permanent nat mag zijn(of het weer coaten met epoxy).

LED-Maniak wijzigde deze reactie 08-01-2019 16:59 (3%)

Appeltaart is lekker!

• Matthijs..
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Vraag me af of je dat mooi krijgt en houdt.

https://www.badkamerxxl.n...anen/douchesets/mat-zwart

Matthijs.. wijzigde deze reactie 08-01-2019 17:56 (25%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True