Toon posts:

bepaalde rij op een volgende pagina terug laten komen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik heb voor mijn werk een "puntenlijst" soms komt het voor dat er twee regels text zijn in één rij, nu wil ik echter dat dan punt nr 35 (welke dan niet meer op pagina 1 past) automatisch op pagina 2 bij de eerste volgende punt komt te staan.

dus eigenlijk moet de opmaak voor iedere pagina het zelfde blijven maar de "punten regels moeten doorschuiven.

ik heb een link naar de excel file bijgevoegd ter verduidelijking ik hoop dat jullie het begrijpen en me kunnen helpen.

https://wetransfer.com/do...399120190107222523/352d21

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
excel standaard 2016
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt vergeten dat ik het bestand ga downloaden (en ik kan me niet voorstellen dat anderen dat wel doen) ;) Je kunt beter even je verhaal hier uitwerken, versterkt met screenshots en de formules die je al hebt. Zie ook de vraag die je verwijderd hebt:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
TomsDiner schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:33:
Ik heb wel een goede virus scanner, en ik denk dat ik het probleem snap.
offtopic:
That's cute O+

[ Voor 42% gewijzigd door Room42 op 07-01-2019 23:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44

Zet de kop vast als printen voor elke pagina. (Hoeft de kop ook maar één keer in het document)
En gebruik "terugloop" in een cel om meer regellige cellen te krijgen, in plaats van handmatig de hoogte aan te passen. Dat is dan niet nodig, en de hele content blijft in één cel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TomsDiner schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:33:

Zet de kop vast als printen voor elke pagina. (Hoeft de kop ook maar één keer in het document)
En gebruik "terugloop" in een cel om meer regellige cellen te krijgen, in plaats van handmatig de hoogte aan te passen. Dat is dan niet nodig, en de hele content blijft in één cel.
Dat eerste ga ik vanavond mee aan de slag en dat "terugloop" werkt niet icm samengevoegde cellen. :( alleen bij enkele cellen maar dan kom ik weer niet met mijn tabellen uit.

En ik mag hopen dat er geen virus bijgevoegd was aangezien ik het ook vanaf mijn werklaptop verstuur/maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:30:
Je kunt vergeten dat ik het bestand ga downloaden (en ik kan me niet voorstellen dat anderen dat wel doen) ;) Je kunt beter even je verhaal hier uitwerken, versterkt met screenshots en de formules die je al hebt. Zie ook de vraag die je verwijderd hebt:
Ik snap dat je een download link riskant vind, maar met screenshots kreeg ik het niet duidelijk dit heb ik namelijk wel geprobeerd