Niet op voorraad.
Had ik ook je moet zoeken naar nvqtwk.* in je registry als die die laat opdonderen is de ellende voorbij.
Ik ga het morgen ff proberen, evenals dit proggie http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=33
Niet op voorraad.
Als je Nvtweak weghaald, is natuurlijk ook je overkloktabje weg, das niet de bedoeling.
Niet op voorraad.
Kom op mensen, klokt niemand zijn kaart meer over?
(powerstrip is geen optie)
(powerstrip is geen optie)
Niet op voorraad.
Ik heb ooit ergens gelezen dat het mogelijk moet zijn om met de Nvidia drivers ook twee sliders te krijgen zodat je met de Nvidia drivers kunt overclocken. Hoe doe ik dit enablen in de 5.22 drivers? Ik dacht dat het een regtweak betrof, ik heb 'm tot op heden alleen nog niet kunnen ontdekken. Heeft iemand een link of id hoe ik dit tevoorschijn kan "toveren'?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ja daar was altijd dit http://www.3dgpu.com/tweaking/files/coolbits.reg filetje voor dan krijg je 2 silders, voor core en mem, maar vanaf 5.22 werkt dit niet meer bij mij, de waardes beginnen bij 0 ipv 200/333 voor de core en mem van de Geforce2, als ik dan bv de slider van het mem op 1 zet is m'n beeld weg, waarschijnlijk door verkeerde memorysettings.
Is trouwens een kale versie van powerstrip die alleen clockspeeds regelt?
Is trouwens een kale versie van powerstrip die alleen clockspeeds regelt?
Niet op voorraad.
Ja dat die coolbits.reg niet werkt ligt waarschijnlijk aan het feit dat je een GeForce 2 hebt en coolbits.reg die nog niet ondersteund. Je kan het toch gewoon met Powerstrip doen of niet?
Gewoon downloaden bij random site.
Gewoon downloaden bij random site.
Hee daar heb ik nog niet aan gedacht Phreak, ik ben inderdaad vanaf 5.16 naar GF2 gegaan, nou ja, dan maar ff met powerstrip.
Niet op voorraad.
Heb het geprobeerd en ut werkt!
Drivers 5.22 en de twee sliders zijn tevoorschijn getoverd!

THNX!
Drivers 5.22 en de twee sliders zijn tevoorschijn getoverd!
THNX!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ik heb met zowel de 5.22 als de 5.30 drivers 2 werkende slider gehad met een Geforce2, het kan dus wel!
Dan heb ik al een vermoeden, bij de drivers van de fabrikant zit er vaak al een optie in om die sliders te activeren.
Als je daarna je drivers (detonator) alleen update ipv handmatig ook uit het register verwijderd, blijft het registerfiletje wat de overklokfunktie activeerd gewoon staan.
Ik zal es ff kijken of dat echt zo is.
Als je daarna je drivers (detonator) alleen update ipv handmatig ook uit het register verwijderd, blijft het registerfiletje wat de overklokfunktie activeerd gewoon staan.
Ik zal es ff kijken of dat echt zo is.
Niet op voorraad.
Pagina: 1