Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een systeem aan het samenstellen voor een vriend die voornamelijk gaat gamen. Er worden verschillende games gespeeld zoals World of Warcraft, SWTOR, Battlefield 5 etc. PC moet AAA titels goed kunnen spelen op high/ultra
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximale budget van het systeem is rond de 1000 euro (speling van 50 euro extra is mogelijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al het randapparatuur (scherm, speakers, tobo en muis)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een computer van deze tijd nodig heeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Asus, Gigabyte, MSI (eigenlijk alle A merken. Het liefst geen AMD/Ryzen processor processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kort gezegd: beste game-computer voor dit budget
Ga je overklokken?
Er komt een 9600k in en in de toekomst zal dat misschien gaan gebeuren, maar voor nu niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een systeem samengesteld, maar ik twijfel nog over bepaalde componenten zoals moederbord en de voeding
Het volgende heb ik snel even samengesteld:
- Intel Core i5-9600K Boxed
- Asus Prime H310M-D (geen overclock mobo?)
- Nvidia GeForce RTX 2060 Founders Edition
- Sharkoon TG4 (RGB Leds)
- Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB
- be quiet! Straight Power 10 500W
- Crucial BX500 480GB
Wat kan beter? Volgens mij heeft de mobo geen overclock mogelijkheden en de RTX 2060 komt pas eind januari (hier is rekening mee gehouden).
Totaal kom je dan op ongeveer 1000 euro.
P.S. Heb dit snel op mijn mobiel getypt dus er is helaas geen tabel met linkjes etc
Ik ben een systeem aan het samenstellen voor een vriend die voornamelijk gaat gamen. Er worden verschillende games gespeeld zoals World of Warcraft, SWTOR, Battlefield 5 etc. PC moet AAA titels goed kunnen spelen op high/ultra
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximale budget van het systeem is rond de 1000 euro (speling van 50 euro extra is mogelijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al het randapparatuur (scherm, speakers, tobo en muis)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een computer van deze tijd nodig heeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Asus, Gigabyte, MSI (eigenlijk alle A merken. Het liefst geen AMD/Ryzen processor processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kort gezegd: beste game-computer voor dit budget
Ga je overklokken?
Er komt een 9600k in en in de toekomst zal dat misschien gaan gebeuren, maar voor nu niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een systeem samengesteld, maar ik twijfel nog over bepaalde componenten zoals moederbord en de voeding
Het volgende heb ik snel even samengesteld:
- Intel Core i5-9600K Boxed
- Asus Prime H310M-D (geen overclock mobo?)
- Nvidia GeForce RTX 2060 Founders Edition
- Sharkoon TG4 (RGB Leds)
- Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB
- be quiet! Straight Power 10 500W
- Crucial BX500 480GB
Wat kan beter? Volgens mij heeft de mobo geen overclock mogelijkheden en de RTX 2060 komt pas eind januari (hier is rekening mee gehouden).
Totaal kom je dan op ongeveer 1000 euro.
P.S. Heb dit snel op mijn mobiel getypt dus er is helaas geen tabel met linkjes etc