Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een film gedownload met GrabIt 1.7.5. Alleen nu hebben mijn bestanden geen extensie. Ik kan ze niet uitpakken of repareren. Ze hebben een vreemde bestandsnaam zoals: 4a4a3fe245e357a1e228bc09249.c862. Ik maak gebruik van een betaalde kwalitatief goede newsserver. In de antwoorden van mensen stond een aantal keren genoemd repareren/hernoemen met Quickpar. Er staan alleen geen par files bij dus dit gaat niet. Tot enkele dagen terug kreeg ik bij downloaden gewoon .rar-files en .par-files.De par files waren dan eenvoudig te downloaden en zo nodig te repareren met de par-files. Ik heb Grabbit opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Zit het probleem in een instelling of heeft iemand een andere oplossing?

Groeten happydownloader

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2019 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je vraag valt onder Het algemeen beleid #verbodencopyright en is derhalve niet toegestaan om hier te bespreken. Ik quote het relevante stuk even:
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat.
Je zal elders antwoord op je vraag moeten zoeken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.