Toon posts:

Geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het nu met RDRAM moeten die er per 2 in zoals EDO of gewoon per 1 zoals een DIMM?

Wat bevelen jullie aan een P4 met RDRAM of een Athlon 4 DDR gehuegen?

Groeten

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Op een P4 bord (i850 chipset) moeten ze er idd per paartje in. Ik beveel niks aan. Wat ik wel kan zeggen is, kijk eens naar de prijzen, en wat je er aan performance voor terug krijgt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

RIMM's gaan inderdaad per 2. Vaak worden ze ook al bij de processor gebundeld, zodat de gigantisch hoge prijs van die RIMM's niet opvalt......

Qua prijs/prestatie is de P4 nog steeds niet echt aantrekkelijk IMHO. En verhalen van 'Als de software er maar eenmaal voor geoptimaliseerd is, dan is hij veel sneller', daar koop ik ook niks voor. Als ik NU een pc koop, dan wil ik dat hij ook NU snel is, en niet over een half jaar (of nog langer).

sigloos

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Op maandag 23 juli 2001 00:33 schreef _mARCO_ het volgende:
RIMM's gaan inderdaad per 2. Vaak worden ze ook al bij de processor gebundeld, zodat de gigantisch hoge prijs van die RIMM's niet opvalt......

Qua prijs/prestatie is de P4 nog steeds niet echt aantrekkelijk IMHO. En verhalen van 'Als de software er maar eenmaal voor geoptimaliseerd is, dan is hij veel sneller', daar koop ik ook niks voor. Als ik NU een pc koop, dan wil ik dat hij ook NU snel is, en niet over een half jaar (of nog langer).
Hij is nog net zo traag als een half jaar geleden dus dat verhaal klopt ook niet, proc zuigt gewoon dus verzinnen ze maar een reden waarom en dat tie ooit nog beter word... :z :Z

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Sja, en het eerste is dat de gemiddelde koper er ook nog intrapt. 'Een Pentium 4 op 1700 Mhz, dat moet allemaal wel sneller zijn dan een Athlon 1400.........' |:(

sigloos

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Op maandag 23 juli 2001 01:15 schreef _mARCO_ het volgende:
Sja, en het eerste is dat de gemiddelde koper er ook nog intrapt. 'Een Pentium 4 op 1700 Mhz, dat moet allemaal wel sneller zijn dan een Athlon 1400.........' |:(
1 woord: Marketing

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[b]Op maandag 23 juli 2001 21:47 schreef Sir_Killalot het volgende:

1 word: Marketing
Helemaal mee eens.... iedereen heeft commentaar op intel, maar iemand die het beter kan, be my quest: je wordt zeker heel RIJK!!!! Intel heeft gewoon nog een goede naam en een HEEEEELE goede marketing-afdeling. Met geld maak je geld :P

[edit/spellingscontrole.exe/edit]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1