Hoi, dit is mijn eerste keer dat ik een gaming pc bouw. Heb zelf al een beetje research gedaan over hoe de goede onderdelen te verkrijgen. Ik probeer zo weinig mogelijk geld te investeren maar wel met zoveel mogelijk performance en kwaliteit.
De videokaart heb ik al bemachtigd voor een gunstige prijs. Het gaat om de GTX 1060 3gb versie.
Hieronder de overige onderdelen waarvan ik denk dat deze wel een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Ook heb ik niet zoveel verstand van de compatibiliteit van deze onderdelen en of deze wel samengaan.
- Behuizing (Sharkoon Skiller SGC1 Window Blue) pricewatch: Sharkoon Skiller SGC1 Window Blue
- Moederbord (MSI B450M PRO-M2) pricewatch: MSI B450M Pro-M2
- Voeding (Seasonic M12II Evo 520W) pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W
- Processor (AMD Ryzen 5 2600) pricewatch: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
- Geheugenmodule (Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4D26BFSB) pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4D26BFSB
- HDD (Seagate Barracuda, 1TB) pricewatch: Seagate Barracuda, 1TB
- SSD (Crucial MX500 2,5" 250GB) pricewatch: Crucial MX500 2,5" 250GB
Ik heb zelf al wat research gedaan of de componenten wel samen kunnen, alleen is dit wel mijn eerste keer dat ik een pc samenstel.
Kunnen deze componenten samen, of moet er iets veranderd worden?
Ben niet echt van plan om de zwaarste games op 4k te gaan spelen. Het gaat vooral om GTA V, FIFA 19 en AC Origins.
Het gaat alleen om de pc zelf, dus de monitor en andere accessoires zijn niet nodig.
En als er nog tips zijn bij het bouwen hoor ik die graag!
De videokaart heb ik al bemachtigd voor een gunstige prijs. Het gaat om de GTX 1060 3gb versie.
Hieronder de overige onderdelen waarvan ik denk dat deze wel een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Ook heb ik niet zoveel verstand van de compatibiliteit van deze onderdelen en of deze wel samengaan.
- Behuizing (Sharkoon Skiller SGC1 Window Blue) pricewatch: Sharkoon Skiller SGC1 Window Blue
- Moederbord (MSI B450M PRO-M2) pricewatch: MSI B450M Pro-M2
- Voeding (Seasonic M12II Evo 520W) pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W
- Processor (AMD Ryzen 5 2600) pricewatch: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
- Geheugenmodule (Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4D26BFSB) pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4D26BFSB
- HDD (Seagate Barracuda, 1TB) pricewatch: Seagate Barracuda, 1TB
- SSD (Crucial MX500 2,5" 250GB) pricewatch: Crucial MX500 2,5" 250GB
Ik heb zelf al wat research gedaan of de componenten wel samen kunnen, alleen is dit wel mijn eerste keer dat ik een pc samenstel.
Kunnen deze componenten samen, of moet er iets veranderd worden?
Ben niet echt van plan om de zwaarste games op 4k te gaan spelen. Het gaat vooral om GTA V, FIFA 19 en AC Origins.
Het gaat alleen om de pc zelf, dus de monitor en andere accessoires zijn niet nodig.
En als er nog tips zijn bij het bouwen hoor ik die graag!