Bordspel/Hobby tafel maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesDuke
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 05:15
Hi Mede-tweakers,

Sinds kort na een lange pauze weer begonnen met bordspellen alsmede een aantal miniature games. Daarbij erahter gekomen dat mijn huidige eetkamertafel toch wat beperkt is kwa oppervlakte om sommige van deze uitgebreidere games te kunnen uitstallen :P

Daarom nu het idee, om een bordspel/hobby tafelblad te maken.

Vereisten:

- Afmetingen: +/- 125*190cm
- Moet op te bergen zijn (in twee helften bijvoorbeeld_
- Niet te zwaar
- Glad oppervlakte

- Moet in auto passen (voor de keren dat we bij iemand anders spelen)

Nou kan ik wel twee helften spaanplaat tegenelkaar aanschuiven, maar dan gaat t waarschijnlijk tijdens gebruik schuiven e.d. dus dat liever niet...

Wie heeft het gouden idee? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04 16:43
Scharnierbaar onderstel + Scharnierbaar tafelblad?
A la hieronder:
Afbeeldingslocatie: https://kredikartiborcodeme.info/wp-content/uploads/2018/11/work-table-base-folding-work-tables-table-base-5-f-ideal-work-table-legs-base-basement-workbench-ideas.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door CappieL op 07-01-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Pak een plaat (zo groot als je 'm wil hebben), schroef daar een rechthoekige 'bak' (van enkele centimeters hoog) onder waarvan de binnenmaat gelijk is aan de buitenmaat je eettafel.

Dat blad zet je mooi in de schuur of garage tegen de muur en neemt dan weinig ruimte in beslag. Heb je 'm nodig pak je 'm (met 2 man, maar bordspellen speel je volgens mij altijd met minimaal 2?) en leg je 'm op tafel. De rand schuift over de tafel heen dus het blad kan geen kant op...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tweedehands tafeltennistafel?

Is vaak al inklapbaar, vrij stevig onderstel, alleen even bijzagen voor de gewenste afmeting en ander kleurtje geven?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof